Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"«С-Ш» дыбыстарын ажырату" сабақ жоспары

25.01.2021

Сабақ жоспары

 

Мұғалім:

Көкен Ақтоты Әскербекқызы

 

 

Қатысқандар:                           Қатыспағандар:

Бөлім

 С-Ш дыбыстары

Сабақтың тақырыбы

«С-Ш» дыбыстарын ажырату

Сабақтың мақсаты

 

С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

 

Сабақтың көрнекілігі: 

айна,  суреттер, ойыншықтар т.б.

Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі.

 

1. Балалар, бүгін біздің сабаққа насос пен жылан қонаққа келді. Сендерге өздерінің ғажайып қалтасын әкеліп, заттарын көрсеткісі келеді. Ал біріншіден еске түсірейік, насос қандай дыбыс шығарады? (ш-ш-ш), ал жылан ше? (с-с-с). Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.

С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.

- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.

- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.

Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады.

С-Ш дыбыстары дауыссыз, қатаң.

 

2. Дидактикалық ойын.

«Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту.

 

3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту.

 

 Са-ша сым-шым

Со-шо ас-аш

Су-шу ос-ош

Сы-шы ус-уш

Сай-шай ыс-ыш

Сал-шал асық-ашық

Асыл-ашыл асыл-ашыл

Қасық-қашық ста-шта-ста

 

4. Ойын. 

«Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен)

Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш

 

Қорытынды:

Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабақ ұнадыма? Ар оқушы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерінді смайл арқылы былдіріндерші.

Үйге тапсырма. [с-ш ] дыбысы бар сөздер жазып келу.

 

 

Сабақ жоспары

 

Мұғалім:

Көкен Ақтоты Әскербекқызы

 

 

Қатысқандар:                           Қатыспағандар:

Бөлім

 С-Ш дыбыстары

Сабақтың тақырыбы

«С-Ш» дыбыстарын ажырату

Сабақтың мақсаты

 

С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

 

Сабақтың көрнекілігі: 

айна,  суреттер, ойыншықтар т.б.

Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі.

 

1. Балалар, бүгін біздің сабаққа насос пен жылан қонаққа келді. Сендерге өздерінің ғажайып қалтасын әкеліп, заттарын көрсеткісі келеді. Ал біріншіден еске түсірейік, насос қандай дыбыс шығарады? (ш-ш-ш), ал жылан ше? (с-с-с). Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық.

С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді.

- Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді.

- Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады.

Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады.

С-Ш дыбыстары дауыссыз, қатаң.

 

2. Дидактикалық ойын.

«Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту.

 

3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту.

 

 Са-ша сым-шым

Со-шо ас-аш

Су-шу ос-ош

Сы-шы ус-уш

Сай-шай ыс-ыш

Сал-шал асық-ашық

Асыл-ашыл асыл-ашыл

Қасық-қашық ста-шта-ста

 

4. Ойын. 

«Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен)

Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш

 

Қорытынды:

Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабақ ұнадыма? Ар оқушы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерінді смайл арқылы былдіріндерші.

Үйге тапсырма. [с-ш ] дыбысы бар сөздер жазып келу.

 

 

 

Просмотров: 811


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст