25.01.2021
        Сабақ жоспары
| 
			 Мұғалім:  | 
			
			 Көкен Ақтоты Әскербекқызы 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 Қатысқандар: Қатыспағандар:  | 
		
| 
			 Бөлім  | 
			
			 С-Ш дыбыстары  | 
		
| 
			 Сабақтың тақырыбы  | 
			
			 «С-Ш» дыбыстарын ажырату  | 
		
| 
			 Сабақтың мақсаты 
  | 
			
			 С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. 
  | 
		
| 
			 Сабақтың көрнекілігі:  | 
			
			 айна, суреттер, ойыншықтар т.б.  | 
		
| 
			 Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі. 
  | 
			
			 1. Балалар, бүгін біздің сабаққа насос пен жылан қонаққа келді. Сендерге өздерінің ғажайып қалтасын әкеліп, заттарын көрсеткісі келеді. Ал біріншіден еске түсірейік, насос қандай дыбыс шығарады? (ш-ш-ш), ал жылан ше? (с-с-с). Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық. С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді. - Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді. - Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады. Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. С-Ш дыбыстары дауыссыз, қатаң. 
  | 
		
| 
			 2. Дидактикалық ойын.  | 
			
			 «Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту. 
  | 
		
| 
			 3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту. 
  | 
			
			 Са-ша сым-шым Со-шо ас-аш Су-шу ос-ош Сы-шы ус-уш Сай-шай ыс-ыш Сал-шал асық-ашық Асыл-ашыл асыл-ашыл Қасық-қашық ста-шта-ста 
  | 
		
| 
			 4. Ойын.  | 
			
			 «Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен) Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш 
  | 
		
| 
			 Қорытынды:  | 
			
			 Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабақ ұнадыма? Ар оқушы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерінді смайл арқылы былдіріндерші. Үйге тапсырма. [с-ш ] дыбысы бар сөздер жазып келу. 
 
  | 
		
Сабақ жоспары
| 
			 Мұғалім:  | 
			
			 Көкен Ақтоты Әскербекқызы 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 Қатысқандар: Қатыспағандар:  | 
		
| 
			 Бөлім  | 
			
			 С-Ш дыбыстары  | 
		
| 
			 Сабақтың тақырыбы  | 
			
			 «С-Ш» дыбыстарын ажырату  | 
		
| 
			 Сабақтың мақсаты 
  | 
			
			 С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. 
  | 
		
| 
			 Сабақтың көрнекілігі:  | 
			
			 айна, суреттер, ойыншықтар т.б.  | 
		
| 
			 Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі. 
  | 
			
			 1. Балалар, бүгін біздің сабаққа насос пен жылан қонаққа келді. Сендерге өздерінің ғажайып қалтасын әкеліп, заттарын көрсеткісі келеді. Ал біріншіден еске түсірейік, насос қандай дыбыс шығарады? (ш-ш-ш), ал жылан ше? (с-с-с). Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық. С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді. - Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді. - Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады. Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. С-Ш дыбыстары дауыссыз, қатаң. 
  | 
		
| 
			 2. Дидактикалық ойын.  | 
			
			 «Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту. 
  | 
		
| 
			 3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту. 
  | 
			
			 Са-ша сым-шым Со-шо ас-аш Су-шу ос-ош Сы-шы ус-уш Сай-шай ыс-ыш Сал-шал асық-ашық Асыл-ашыл асыл-ашыл Қасық-қашық ста-шта-ста 
  | 
		
| 
			 4. Ойын.  | 
			
			 «Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен) Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш 
  | 
		
| 
			 Қорытынды:  | 
			
			 Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабақ ұнадыма? Ар оқушы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерінді смайл арқылы былдіріндерші. Үйге тапсырма. [с-ш ] дыбысы бар сөздер жазып келу. 
 
  |