Сабақ жоспары
Мұғалім: |
Көкен Ақтоты Әскербекқызы
|
|
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Бөлім |
С-Ш дыбыстары |
Сабақтың тақырыбы |
«С-Ш» дыбыстарын ажырату |
Сабақтың мақсаты
|
С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
Сабақтың көрнекілігі: |
айна, суреттер, ойыншықтар т.б. |
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі.
|
1. Балалар, бүгін біздің сабаққа насос пен жылан қонаққа келді. Сендерге өздерінің ғажайып қалтасын әкеліп, заттарын көрсеткісі келеді. Ал біріншіден еске түсірейік, насос қандай дыбыс шығарады? (ш-ш-ш), ал жылан ше? (с-с-с). Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық. С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді. - Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді. - Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады. Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. С-Ш дыбыстары дауыссыз, қатаң.
|
2. Дидактикалық ойын. |
«Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту.
|
3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту.
|
Са-ша сым-шым Со-шо ас-аш Су-шу ос-ош Сы-шы ус-уш Сай-шай ыс-ыш Сал-шал асық-ашық Асыл-ашыл асыл-ашыл Қасық-қашық ста-шта-ста
|
4. Ойын. |
«Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен) Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш
|
Қорытынды: |
Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабақ ұнадыма? Ар оқушы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерінді смайл арқылы былдіріндерші. Үйге тапсырма. [с-ш ] дыбысы бар сөздер жазып келу.
|
Сабақ жоспары
Мұғалім: |
Көкен Ақтоты Әскербекқызы
|
|
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Бөлім |
С-Ш дыбыстары |
Сабақтың тақырыбы |
«С-Ш» дыбыстарын ажырату |
Сабақтың мақсаты
|
С-Ш дыбыстарының артикуляциясын нақтылау, дыбыстарды буында, сөзде, сөйлем ішінде ажырату, дыбыстарды дұрыс айтуға машықтандыру, фонематикалық қабылдауын, байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын арттыру, ойлау, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
Сабақтың көрнекілігі: |
айна, суреттер, ойыншықтар т.б. |
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі.
|
1. Балалар, бүгін біздің сабаққа насос пен жылан қонаққа келді. Сендерге өздерінің ғажайып қалтасын әкеліп, заттарын көрсеткісі келеді. Ал біріншіден еске түсірейік, насос қандай дыбыс шығарады? (ш-ш-ш), ал жылан ше? (с-с-с). Олай болса, С-Ш дыбыстарының артикуляциясына тоқталайық. С дыбысын айтқанда ерін езу тартып, күлген кездегідей, тістер көрінеді. - Тілдің ұшы төменгі тістердің түбіне тиеді. - Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы жүреді, жабық дауыс шымылдығының дірілінен С дыбысы шығады. Ш дыбысын айтқанда ерін дөңгеленеді де, алға қарай жиырылады, тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады, алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі. Жабық дауыс шымылдығының дірілінен Ш дыбысы жасалады. С-Ш дыбыстары дауыссыз, қатаң.
|
2. Дидактикалық ойын. |
«Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту.
|
3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту.
|
Са-ша сым-шым Со-шо ас-аш Су-шу ос-ош Сы-шы ус-уш Сай-шай ыс-ыш Сал-шал асық-ашық Асыл-ашыл асыл-ашыл Қасық-қашық ста-шта-ста
|
4. Ойын. |
«Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен) Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш
|
Қорытынды: |
Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабақ ұнадыма? Ар оқушы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерінді смайл арқылы былдіріндерші. Үйге тапсырма. [с-ш ] дыбысы бар сөздер жазып келу.
|