Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп психологі

Мектеп психологінің 2018-2019 оқу жылының І жарты жылдығында атқарған жұмыстарының есебі.

Мақсаты: Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеті
• Өмірге икемді, алдағы атқаратын істерді толық сезе білетін, өмірге көзқарасы қажетті дәреже таныта алатын тұлғаны тәрбиелеу;
• Әрбір оқушыға мақсатты айқын мәдени - өнімдік тұлға болуға әсер ету;
• Әрбір оқушының өз мінез- құлқының мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
• Ұжымда жағымды психологиялық хал- ахуалдың болуына әсер ету;
• Жекелеген ауытқушылықтардың алдын –алу;
• Бәсекеге қабілетті маман даярлауға психологиялық әсер ету.
Мектептегі психологиялық қызметтің негізгі бағыттары 
Психологиялық зерртеу. Мақсаты: Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлға аралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу, жан-жақты толық мүмкіндіктерін ашу.
Психологиялық алдын-алу. Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау, алдын алу шараларын ұйымдастыру.
Психологиялық түзету, дамыту.  Мақсаты: Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуындағы кездескен келеңсіздіктерді теңестіру, түзету жұмыстары, жалпы оқу дағдысы мен біліктілік деңгейін арттыру.
Психологиялық кеңес беру. Мақсаты: Педагогкикалық үрдіске қатынасушылардың барлығына дамыту, оқыту, тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер беру.
Психологиялық ағарту. Мақсаты: Педагогикалық үрдіске қатынасушылардың психологиялық мәдениетін көтеріп, психологиялық білімге жұмылдыру шаралар ұйымдастыру

Психологиялық қызметтегі мәселем: «Білім алушылардың инновациялық білім сапасын арттыру барысында  психикалық  денсаулықтарын сқтау.»

2018 оқу жылы 1-11 сынып оқушыларының ата – аналарына «XXI ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ АТА-АНА: өз балаңа үлгі бол» РЕСПУБЛИКАЛЫҚ АТА-АНАЛАР КОНФЕРЕНЦИЯСЫН ӨТКІЗУДен басталды.

Конференция бағдаламасында:

1. Жасөспірімдік жастың психо-физиологиялық ерекшеліктері және бала мінез-құлқындағы олардың көріністері.

2. Жасөспіріммен қалай жақсы байланыс орнатуға болады: сауатты тәрбиенің        12 ережесі.

3. Жасөспірімнің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Интернет-тәуелділік қалыптасуының алдын алу бойынша шаралар.

4. Кәмелетке толмағандардың суицидтік (ауто-деструктивті) мінез-құлқының алдын алу.

5. Отбасылық құндылықтарды ілгерілету және нығайту: бала тәрбиесі үшін отбасы берекесінің маңыздылығы.

6. Мектеп ортасына деструктивті діни ағымдар енгізудің алдын алу шаралары. Мектепте діни атрибутика киюге тыйым салу. Әрбір мектеп оқушысын бірыңғай үлгідегі мектеп формасымен қамтамасыз ету – ата-ананың әлеуметтік маңызды міндеті.

7. Жасөспірімдер ортасындағы девианттық мінез-құлықтың алдын алу.

8. Ата-ананың өзін-өзі талдауы: ЖАҚСЫ АТА-АНАНЫҢ ҚАНДАЙ ҚАСИЕТТЕРІ МЕНІҢ БОЙЫМДА БАР, ҚАНДАЙ ҚАСИЕТТЕРДІ ДАМЫТУ ҚАЖЕТ?

Осы арнайы белгіленге күндерде бағдарламаны негізге ұтай отырып ата – аналар жиналысын өткіздім. Жиналыста слайд, бейнеролик көрсетіліп жаднамалар таратылды Ата – аналар тіркеу парағына тіркеліп конференцияның сауалнамаға жауап берді. Әр конференциядан кейін хаттамалар жазылып аудандық білім бөліміне есеп тапсырылды.

  
Психологиялық диагностика
Мектепалды даярлық және 1 сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындығын анықтау мақсатында психодиагностикалық жұмыс бағыты бойынша «Керн-Йерасик» тесті алынып, нәтижесі шығарылып қорытынды жасалынды. Бастауыш сыныптан орта буынға өткен оқушылардың орта буынға бейімделуін анықтауға байланысты Н.Г. Лусканова тесті алынып, оқушылардың бейімделуі қалыпты жағдайда екендігі анықталынды. 2-4 сынып бойынша оқушылардың таным процесстерін диагностикалау мақсатында тест алынып, оқушылардың есте сақтау, зейін, қабылдау, ойлау, қиял деңгейлері тексеріліп, бланктер толтырылды. 6 – 8 сынып оқушыларымен Филлипстің мектептегі мазасыздық деңгейін анықтау мақсатында тест жүргізіліп, нәтижесі бойынша оқушылардың қобалжу деңгейі факторлар бойынша жоғары еместігі анықталды. Әр сынып бойынша оқушылардың жеке психологиялық картасы толтырылды. 5 сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау мақсатында «Социометрия» әдістемесі жүргізіліп, сыныпта жалпы психологиялық ахуал жақсы, шеттетілген оқушы болған жоқ. «Алақай, біз 5 сыныпта оқимыз», «Біз бір бірімізді түсінеміз бе?» тақырыбтарында  тренинг сабақтары өткізілді. Мақсаты: 5 сынып оқушыларына орта буында оқу жағдайына бейімделу кезеңінде психо-педагогикалық қодау көрсету.     

1-4 сынып оқушыларына Люшердің «Үйлер», 5-8 сынып оқушыларына Филипстің «Қобалжу», 9-11 сынып оқушыларына Кондаштың «Қобалжу» әдістемелері жүргізілді, нәтижесі шығарылды.
2-4 сынып оқушыларымен «Жануарлар мектебі», «Жаңбыр астындағы адам» проективті психологиялық әдістемесі жүргізіліп, әр оқушыға жеке психологиялық талдау жұмысы жүргізілді. Сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының таным процесстері зерттеліп анықтау жұмыстары жүргізілді.
1 сынып оқушыларынан таным процесстері қалыптасып, есте сақтау, қабылдау, зейіні, ойлауы өте жақсы, қиялы, ұшқыр ойы, логикалық ойлауы, сөздерді құрастыруы да өте жақсы дамыған.

Мектеп ұжымына  «Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру барысында  «Вахтерлар» екендігі естеріне түсірілді.

       

8 сынып оқушыларының ата – аналарына жоспарға сәйкес 8-10 сынып оқушылары арасында  «Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу» бағдарламасын ақпараттандыру мақсатында ата – аналар жиналысы өткізілді. Жиналыста слайд көрсетіліп жиналыстың соңында 8 сынып оқушылардан сауалнама алу үшін рұқсат қағазға қол қойдырдым. Ата – аналар 100% келісті.

8-10 сынып оқушыларынан «Жасөспірімдердің денсаулығы мен өмірлік дағдыларын қалыптастыру және суицидтің алдын алу» бағдарламасын жүзеге асыру барысында сауалнама алында. Сауалнаманың нәтижесі шығарылып R тобына жататын 3 оқушы анықталды.

Сауалнаманың қорытындысы бойынша шұғыл түрде сұхбат жүргізілді. Сұхбаттың қорытындысы бойынша 2 оқушы R тобына жатпайтыны анықталды, ал 1 оқушымен сұхбаттаса келе R тобына жатқыздым, ондағы мәселе отбасылық жағдайға байланысты болып шықты.  Сауалнаманың қорытындысымен  және сұхбатта анықталған жайт анасына хабар берілді. Анасы ұлымен сөйлесіп  «Балам суицидалды топқа жатқыза алмаймын» деп қолхат жазып берді. R тобына жататын бала мектеп ішілік ерекше назарда және күнделікті бақылау жүргізілуде.

Оқушылардың бағдарлы оқыту және болашақ мамандыққа көзқарасын анықтау мақсатында 9 сынып оқушыларынан сауалнама алынып, қорытындысы шығарылып, оқушыларға болашақ мамандыққа байланысты түрлі тиімді кеңестер берілді.
Психокоррекция: түзету, дамыту 
Оқушылармен психокоррекциялық жұмыс психологиялық түрде дұрыс дамыған балаларға да, сонымен қатар оқу барысында, мінез – құлқында қандай да бір күрделі психологиялық мәселелері байқалатын балаларға да бағытталына алады. Алғашқы жағдайда дамытушы жұмыстың басым қолданылуы, ол екінші жағдайда – түзету (коррекциялық) жұмысының орындалуы жоспарланады. Толық әрі жан – жақты ұйымдастырылған түзетуші – дамытушы жұмыстың негізгі принципі – оқушыға ықпал етудің тұтастығы болып табылады. 
«Өмір неткен тамаша» акциясы өткізілді. Мақсаты: Өмір құндылықтарының мәнін ашу арқылы оқушылардың өмірге деген құштарлықтарын арттыру, өмір сырын түсінуге,  қоршаған әлемнің әсемдігіне, әдемілігіне сүйсіне білуге,  өзіндік ойлау, пайымдай алу,шешім қабылдай білуге тәрбиелеу.  

                                                  
«Атомдар мен молекулалар»  тренингтің элементі жылдамдыққа үйретіп, оқушылар арасында  қарым – қатынасты нығайтумақсатында жүргізілді.

«Менің тілегім» атты тренингтің элементі. Мақстаы оқушылар арасындағы тығыз қарым – қатынас орнату, бір – бірін сыйлауға бағыттау.

«Стикер» ойыны. Мақсаты: оқушыларды ашық мінез – құлыққа, бір – бірінің арасындағы қарым – қатынасқа және ойлау қабілеттерін дамытуға арналған.      

Бастауыш сынып оқушыларға эмоциялық көңіл-күйге арналған түзету-дамыту бағдарламасы жасалып 1 - 2 сынып өзіндік бағалау әдістемесі жүргізілді. Нәтижесінде оқушылардың өзіндік бағалауы «орташа», «жоғары» деңгейде екені анықталды. 1 сынып оқушыларымен жүргізілген «Мектептің суретін сал» әдісі арқылы баланың мектепке қарым-қатынасы мен мектептік қобалжу деңгейін анықталды. Оқушылармен оқушы бойында бір- біріне деген құрмет, достық, жанашырлық, татулық сезімдерін ояту мақсатында «Менің жағымды тұстарым, жақтарым, қырларым ... досымның көзімен» әдістемесі жүргізілді. 

    
Психологиялық консультация 
Оқушылардың өзіндік кәсіптік таңдауына психологиялық түрде қалыптасуға баулу, мамандық таңдауға жәрдемдесу. Оқушыларға кәсіби бағдар беру. Жасөспірімдерге өзіндік кәсіптік таңдауға көмек көрсетті, жеке тұлғаның ерекшеліктерін ұзақ уақыт бақылау арқылы оқушының қай бағытқа бейім екендігі, мақсатты бағыттылыққа жетекшілік ету. Көбіне оқушының бойындағы қандай кәсіпке бейімділігі бар екендігін анықтау ғана емес оқушы бойындағы жекелік сапанының дамуы, өзін тәрбиелеуі мен оқушының практикаға психологиялық түрде дайындығын анықтау.
5-6-7сынып оқушыларына «Зорлық – зомбылықсыз балалық шақ» республикалық науқанға орай «Бала өмірінде жәбірлеуге жол бермейік» психологиялық кеңес берілді: Ақылды адам өз басын кінәлайды, ақылсыз адам жолдасын кінәлайды- демекші, қандай жағдай болмасын, әңгіменің байыбына бармай жатып, біреуді кінәлаудан аулақ болыңдар. Қиын жағдайға түсіп қалсаң, үрейге немесе күйзеліске түспе, жағдайыңа өзің анық талдау жасауға тырыс деп оқушыларға түрлі тиімді психологиялық кеңестер берілді. 
9-шы сыныптарда психологиялық-педагогикалық консилиум өткізілді. Оқушылардың өзіндік кәсіптік таңдауына психологиялық түрде қалыптасуға баулу, мамандық таңдауға жәрдемдесу.Оқушыларға кәсіби бағдар беру. Жасөспірімдерге өзіндік кәсіптік таңдауға көмек көрсетті, жеке тұлғаның ерекшеліктерін ұзақ уақыт бақылау арқылы оқушының қай бағытқа бейім екендігі, мақсатты бағыттылыққа жетекшілік ету. Көбіне оқушының бойындағы қандай кәсіпке бейімділігі бар екендігін анықтау ғана емес оқушы бойындағы жекелік сапанының дамуы, өзін тәрбиелеуі мен оқушының практикаға психологиялық түрде дайындығын анықтау,оқушылардың өзіндік кәсіптік таңдауына психологиялық түрде қалыптасуға баулу, мамандық таңдауға жәрдемдесу,оқушыларға кәсіби бағдар беру, нәтижесінде оқушылар әр түрлі мамандықтар туралы өз ойларын айтып, емін еркін сөйлесуді үйренді, мамандыққа байланысты ақпараттар алмасып, өзін өзі тану аумағын кеңейтті. «Асуларды алады жастар әлі, зор болашақ бүгіннен басталады» - деп, Елбасымыздың алға қойған үлкен мақсаты «Бәсекеге қабілетті елу елдің қатарына қосылу» үшін біз заман талабына сай болуға тырысатын жастарға сенім білдіре отырып, консилиумның сіздердің өз мамандықтарыңызды дұрыс таңдауына, оң шешім қабылдауға психологиялық көмек берілді.Сонымен қатар «Салауатты өмір сүрсең-қызғалдақтай өнерсің » тақырыбында 8-9 сынып оқушыларымен жеке әңгіме, «Мен нашақорлыққа қарсымын» тақырыбында дөңгелек үстел жүргізіліп,оқушыларға салауатты өмір салтын қалыптастыруға байланысты пікір-алмасу барысында психологиялық консультация берілді.
Психологиялық профилактика
7 сынып оқушыларымен «Дос боайық бәріміз» акция  жүргізілді. Тренинг барысында оқушылардың ара қатынасы, бір – бірімен қарым қатынасы, бағалауы анықталып, ойындар, жаттығулар жүргізілді.

  
Кәсіптік бағыт-бағдар 
9сыныптарға арналған «Сенің кәсіби ой ниетің?» сауалнамасы алынып, өзінің кім екенін, қандай екенін, болашақта қандай маман бола алатынын, алға қойған мақсаттарын қалай іске асыру керектігі анықталынып, нәтижесі шығарылды. 9 сынып оқушыларымен «Мен мамандық әлеміндемін» атты тренинг жүргізілді, мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптастыру, оқушының кәсіби бағдарының табандылығын анықтау, психологиялық дайындығы мен қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау. Оқушылардың кәсіптік қалыптасуымен байланысты өмір туралы, әлеуметтік құндылықтар туралы танымдылығна психологиялық – педагогикалық көмек көрсетілді. Сонымен қатар сәуір айында жүргізілген кәсіби бағыт –бағдар сауалнамасы бойынша зерттеу жүргізілді. Тренингке қатысушылар кәсіптік икемділік және қызығушылықтарын анықтау нәтижесімен таныстырылып ақпарат алмасты. 
Нәтижесінде оқушылар әр түрлі мамандықтар туралы өз ойларын айтып, емін еркін сөйлесуді үйренді, мамандыққа байланысты ақпараттар алмасып, өзін өзі тану аумағын кеңейтті.
Ата-аналармен жұмыс
1-11 сынып оқушыларының ата – аналарымен «Сенімділік күш береді», «балалар арасында зорлық - зомбылық» тақырыбында мектеп ішілік ата – аналар жиналысы тренинг жүргізілді. Тренинг барысында оқушының ата-анамен қарым-қатынасын анықтау мақсатында ата-анасынан «Ата-аналарға арналған»сауалнамасы жүргізіліп баласына қанша уақыт бөлетінін, қаншалықты түсініп, тыңдай алатыны білінді.  Әр-бір ата-ана оқушының жан-жақты дамуын қадағалауы (қызығушылығы, қабілеттілігі, психолого-физиологиялық сапасын, денсаулық жағдайы)қажет
Оқушының практикалық және психологиялық дайындығын кәсіптік міндеттермен салыстырып деңгейін білуі керек.
    
«Сенім жәшігі» жұмыс жасап, түскен хаттар талқыланып, сұрақтарға жауап беріліп, кеңестер берілді.

Мектеп директорының тәрбие – ісі жөніндегі орынбасарымен және аға тәлімгенрмен тығыз байланыста болып жұмыстар өз деңгейінде жүргізіліп отырды.

Жаңартылған күні: 15.04.2019 16:18
Құрылған күні: 15.04.2019 16:18

Текст