Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектептегі психологиялық қызметтің І жарты жылдық есебі

30.12.2021

Мектептегі  психологиялық қызметтің  І жарты жылдық есебі

2021-2022  оқу жылы

         «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» комуналдық мемлекеттік мекемесі. 

Педагог – психологтің жұмыс мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік психологиялық жағдай жасау білім беру үдерісіне қатысушыларға пстхологиялық қолдау көрсету.

Психологиялық қызметтің міндеті.

  • Өмірге икемді, алдаңы атқаратын істерді толық сезе білетін, өмірге көзғарасы қажетті діреже таныта алатын тұлғаны тәрбиелеу;
  • Әрбір оқушыға мақсатты айқын мәдени – өнімдік тұлға болуға ісер етеді;
  • Әрбір оқушының өз мінез – құлқының мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
  • Ұжымды жағымды психологиялық хал – ахуалдың болуяына әсер ету;
  • Жекелеген ауытқушылардың алдын – алу;
  • Бәсекеге қабілетті маман даярлауға психологиялық әсер ету.

Мектептегі психологиялық қызметтің негізгі бағыттары:

Психологиялық зерттеу - тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін , сондай – ақ тұлға аралық өзара әрекет ерекшелктерін зерттеу, жан – жақты толық мүмкіндеріктерін ашу.

Психологиялық алыдн – алу – тұлғаның психокалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау, алдын алу шараларын ұйымдастыру.

Психологиялық түзету, дамыту – тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуындағы кездескен келеңсіздіктерді теңестіру, түзеті жұмыстары, жалпы оқу дағдысы мен біліктілік деңгейің арттыру.

Психологиялық кеңес беру  - педагогикалық үдеріске қатысушылардың барлығына дамыту, оқыту, тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңестер беру.

Психологиялық ағарту – педагогикалық үдеріске қатысушылардың психологиялық мәдениетін көтеріп, психологиялық білімге жұмылдыру шаралар ұйымдастыру.

2021-2022 оқу жылы 1,5 және 10 сынып оқушыларының бейімделуінен басталды.

Мектепалды даярлық және 1 сынып оқушыларының мектепке психологиялық дайындығын анықтау мақсатында психодиагностикалық жұмыс бағыты бойынша «Керн-Йерасик» тесті алыныды. Барлығы: 7. Қатысқан оқушылар: 7

3-6 жоғары,7-17 орташа,12-15 төмен.

ФИО

Ұпай

Керн-Ирасектің әдістемесі бойынша мектепке оқуға психологиялық дайындығы

 

1

Калимжан Қайсар

10

Орташа

2

Қанатқызы Азиза

7

Орташа

3

Тайшыбай Ерден

10

Орташа

4

Ермеков Алишер

7

Орташа

5

Рашит Нурадил

7

Орташа

6

Касымжан Рамина

9

Орташа

7

Талгат Нурай

9

Орташа

Керн-Ирасектің әдістемесі мектепке оқуға психологиялық дайындығы сынып бойынша барлығы:

Орташа – 7 оқушы

 

Бастауыш сыныптан орта буынға өткен оқушылардың орта буынға бейімделуін анықтауға байланысты Н.Г. Лусканова тесті алынып, оқушылардың бейімделуі қалыпты жағдайда екендігі анықталынды.

Мақсаты: оқушылардың оқу мотивациясын анықтау.

Зерттелушілер: 5 сынып

Нұсқаулық: 10 сұрақтың жауаптары 0-ден 3 балға дейін бағаланады (теріс жауап - 0 балл, бейтарап -1 балл, оң жауап - 3 балл).

30-25 балл жинаған оқушылар мектепке бейімделуінің жоғары деңгейін.

20-24 балл ортаңғы норманы,

15-19 балл ішкі мотивацияны,

10-14 балл және одан төменгі балл - мектепке деген теріс қарым-қатынасын, яғни мектеп дезадаптациясын көрсетеді.
«Оқу мотивациясын анықтау» сауалнама нәтижесі



Балалардың аты


Жауаптарының интерпретациясы


1

Аузар Жасұланбек


Жоғары деңгей


2

Бекнур Айша

Жоғары деңгей


3

Бахытқызы Айдана

Жоғары деңгей


4

Байзолла Алуа

Жоғары деңгей


5

Ерболат Көнбай

Жоғары деңгей


6

Мухамедьярова Даяна

Жоғары деңгей


7

Рахмен Алишек

Жоғары деңгей

8

Сабыржан Жансұлу

Жоғары деңгей


Қорытынды: сауалнамаға 8 оқушы қатысты. Тест нәтижесі бойынша оқушылардың оқу мотвациясы жоғары екендігі анықталды.

 Ұсыныс: оқушылардың көңіл – күйлерін бақылап отыру.

Дж. Морено «Социометрия» әдістемесі.

Мақсаты: сынып оқушылары арасындағы қарым – қатынас деңгейін анықтау.

Зерттеу барысы: оқушыларға мынадай сауалнамалар үлестірілді.

Зерттелуші: 5 сынып

  • Кіммен бірге партада отырғың келеді?
  • Кіммен бірге жорыққа шыққың келеді?
  • Туған күнге кімді шақырар едің?

Нәтижесі: сараптама нәтижесі бойынша оқшауланған, елеусіз немесе шеттеп қалған  оқушылармен жұмыс жүргізіледі.

Оқушының аты-жөні

1

2

3

4

5

6

7

8

1

Аузар Жасұланбек

 

 

 

 

+

 

+

 

2

Бекнур Айша

 

 

 

+

+

+

 

+

3

Бахытқызы Айдана

 

+

 

+

 

+

 

+

4

Байзолла Алуа

 

+

+

 

 

+

 

+

5

Ерболатұлы Конбай

+

+

 

 

 

+

+

+

6

Мухамедьярова Даяна

 

 

+

+

+

 

+

+

7

Рахман Алишер

+

+

 

 

+

 

 

 

8

Сабыржан Жансулу

 

+

+

+

 

+

 

 

 

«Дос болайық бәріміз» тренинг

Мақсаты: Адамның бойында болатын достық сезім қасиеттері де қастерлі сезім екендігіне көз жеткізу. Достық сезімді бойларына сіңіріп, оған басшылық жасай білуге тәрбиелеу, досқа деген адалдық, шексіз ықылас сезімдерін бағалай білуге және адал достықты жалған достықтан айыра білуге тәрбиелеу.

«Біз 5 сынып оқушысымыз!» тренинг
Мақсаты : балалардың өз – өздерін тануға , психологиялық – педагогикалық көмек көрсету, оқушылардың бастауыш буыннан орта буынға өту кезіндегі алғашқы сезімдерін , көңіл – күйін , сыныптың ұжымдастығын, психикалық ерекшеліктерінің дұрыс қалыптасуына ықпалын тигізу.

Ата – аналар жиналысы. «Бесінші сынып: тек жаңа сатыға өту ғана емес, сонымен бірге, жаңа даму кезеңі – жасөспірімдік шақ.

   

«Жасөспірімдердің өмірлік дағдыларын қалыптастыру жіне суицидті алдын алу» бағдарламасы.

8-11 сынып ата –аналарымен «Өмір сақшылары» тақырыбында қашықтықтан ата – аналар жиналысын өткіздім.

Мақсаты:  ата –аналарға жасөспірімдер арасында болатын мәселелер және суицидқа апаратын жағдаяттар туралы ақпарат тарату.

 7-10 сынып оқушыларынан ИСН әдісттемесі өткізілді.  Осы әдістеменің қорытындысы бойынша «Аяқтылмығын сөйлем» әдістемесі өткізілді.

8 сынып оқушыларын «психикалық денсаулық бойынша мәлімет», «Өзіне-өзі көмек беру бойынша кеңестер», «Стресс және дағдарыс», «Депрессия және суицид туралы ойлар», «Досың қиындыққа тап болса, қалай көмектесуге болады? », «Кімнен кеңес алуға болады?» тақырыптарында дәрістер өткізілді.

           

Түзету жұмысының тақырыбы: «Менің көңіл - күйім» 5 сынып

Мақсаты: Қатысушылардың психоэмоционалдық жағдайын жақсарты, бір – бірімен жақсы қарым – қатынас орнату. Шығармашылық қабілетті әрі қарай дамыту. Релаксация арқылы жағымсыз ойларын арылу.

Сабақ амандасудан басталды. Әр қатысушыға карточкалар таратылды. Карточканың ішінде адамның көңіл – күйіне байлансыты сөздер жазылды. «Сәлем» деген сөзді карточкадағ,ы жазылған күймен айтып шықты.

«Молекулалар» жаттығуы барысында оқушылар атыомдар секілді қозғалыста болып 2-3-4 дегенле молекулалар сияқтя жиналды.

«Сурет салайық» қолдарын қағаз бен қалам алып қағазды бастарына қойып жүргізушінің айтуымен сурет салып, салған суреттерін ортаға салып өз эмоцияларымен бөлісті.

Нәтижесі: балалар тренингке белсенді қатысты. Шығармашылық қабілеттерін дамытты. Бір бірімен қарым – қатынастарын жақсы жаққа өзгертуге болатынын айтып ой бқлісті.

                

 

Тақырыбы: «Менің көңіл - күйім»

Қатысқаны: 6 сынып оқушылары 6 оқушы

Қатыспағаны: 2 оқушы сабаққа келген жоқ

Мақсаты: сынып оқушыларымен танысу, оқушылардың бір – бірімен жағымды қарым – қатынас жасауына қолдау көрсету.

Тренинг «Психологиялық сәттен» басталды. Оқушылар өзіне ұнаған фигуралардыі кез – келгенін таңдады.

«Мен өзім туралы айта аламын» шағырмышылық жұмыста оқушылар аяқталмаған сөйлемдерді өз ойларын аяқтап жазып тапсырды.

«Мен кіммін, қандаймын» тренингтің элементінде оқушылар өздерінің менін анықтап, ішкі сезімдерін сыртқа шығарды.

Қорытынды: «Суретті тест» жатығуда тренингке қатысушылардың барлыңы тренингке толық қанағттанған, көңілдері көтерілді, көңілді жақсы әсер алды.

 

      

 

2021-2022 оқу жылынғ ІІ жарты жылдығында мектептегі психологиялық қызмет жаспар бойынша өз жұмысын жалғастырады және алға қойған мақсаттқа жетуге тырысамыз.

 

Просмотров: 2364


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст