Пікірсайыс тақырыбы: «Клондау дұрыс па әлде бұрыс па?»
Мақсаты: Оқушыны ізденіске жетелеу, оқығанын талдап, мәнін аша білу үйрену, оқушының өзіндік пікірінің қалыптасуына ықпал жасау, ой қорыта білуге, аз сөзбен түйіндеуге дағдыландыу. Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал жасау, танымдық ойлау қабілеттерін дамыту. Философиялық көзқарастарын қалыптастыруға баулу. Адами қасиеттерді бойына сіңіре білуге дағдыландыру. Әлеуметтік жағынан дамыған, ұшқыр, ұтымды ойлап, белсенді қимылдайтын, өзгенің пікірін сыйлап, төзімділікпен тыңдай білетін саналы азамат болып қалыптасуына ықпал жасау.
Пікірсайыс түрі: Ғылыми негіздегі іздену және зерттеу жүргізіу (дебат үлгісі)
Көрнекілігі: Тақырыпқа байланысты суреттер, слайдтар. Плакаттар
Пікірсайыс жоспары:
Мұғалімнің кіріспе сөзі (дебат барысы, ережесімен таныстыру)
Ұйымдастыру барысы:
1. Пікірсайыс басталмай 10-15 минут бұрын пікірсайысқа қатысушы топтар арасында жереби тасталып, жақтаушы және даттаушы топтардың негізгі ұстанымдары анықталды, яғни
Жақтаушы жақ «Адамнадрды қолндау дұрыс»
Даттаушы жақ «Адамдарды қлондау болмайды» деген ұстанымдар анықталды
Пікірсайысқа қатысушы топтар:
1 топ – Жақтаушы Ақелік
2 топ – Даттаушы Алина
Әр топ 3 пікірсайысшыдан тұрады,
Уақыт төрешісі: Румина
2. Келесі кезекте бүгінгі өткелі тұрған пікірсайыстың басты ережелерімен уақыт төрешісі қысқаша таңыстырып өтеді. Пікір сайыс Карл Поппер дебат форматы бойынша өтіледі Яғни,
Сөйлеуші |
Уақыты |
Ж1 |
5 минут |
Д1—Ж1 |
3 минут |
Д1 |
5 минут |
Ж3—Д1 |
3 минут |
Ж2 |
6 минут |
Д1—Ж2 |
3 минут |
Д2 |
6 минут |
Ж1—Д2 |
3 минут |
Ж3 |
6 минут |
Д2—Ж3 |
3 минут |
Д3 |
6 минут |
Ж2—Д3 |
3 минут |
Сараптама бөлімі |
|
Д1 |
3 минут |
Ж1 |
3 минут |
Проблемалық тақырып : « Адамдарды клондау дұрыс па әдле бұрыс па?»
Көрермендердің,оқушылардың мақсаты: өз көзқарастарын білдіру, талдау жасау, баға беру, толықтыру, сұрақ қою.
Сабақтың барысы:
Клондау термині орыс тіліне ағылшын тілінен енген. Ағылшын тілінің өзінде бұл сөз биологиялық термин ретінде 100 жылдан астам уақыттан бері қолданылып келеді. Бірақ та осындай көп емес уақыт ішінде бұл сөздің мағынасы бірнеше рет өзгерістерге ұшырап үлгерді.
ХХ ғасырдың 1990-шы жылдарының соңында адамның генетикалық ұқсас екіншісін тудыру яғни, адамды клондау мүмкіншіліктерін қолдану сөз бола бастады. Сонымен бірге бұл термин мәдениет, ақпарат, әдебиет, компьютерлік ойындарды ойлап шығарушылар арқасында оның арнайы мағынасы, маңызы жалпы қолданыс сөзі болып қалды.
XIX-XX ғасырда молекулалық клондауға мүмкіндік туды. Ол биологиялық жаңа ашылулармен,яғни микроскоптың пайда болуы,жасушаның ядролық құрылымының ашылуы,гендердің,хромасомалардың,ДНҚ,ұлпалардың жасушалық құрылымдарының ашылуларымен байланысты болды.
Бүгінгі біздің пікірсайысымыз Әлеуметтік мәселелердің өткірі «Адам клоны жақынба ілде мүмкін емеспе?» деген тақырып аясында өтеді. Пікірсайысымызды бастаймыз.
Жақтаушы топтын жұмсы кейсі:
Резолюция: Адам клоны бұл болашақ
Ұстаным: «Бұрынғы ертегі қазыр шынайлық»
Аргументтерін келтіріп өтеді
Даттаушы «Адам адам болып қалу керек!»
Ұстаным: «Жерде жатқанның бәрі алтын емес»
Топ мүшелері жинақтаған аргументтерін келтіреді