Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Педагогикалық тәжірибені жалпылау

17.01.2020

Педагогикалық тәжірибені жалпылау

Ақпараттық карта

 

 

Мұғалім: Асылхан Сайра

Мектеп: «Раздольный жалпы білім беретін орта мектеп»КММ 

Пәні: биология-география

Еңбек өтілі:20 жыл

Санаты:1

Білімі: Жоғары

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті, Биология 1998ж 28.06, серия  № 0023218, тіркелген № 141,география 2016ж 01.07, серия  № 0956943, тіркелген № 903

 

1. Іс-тәжірибе тақырыбы:

 «Биология сабағында сыни ойлау әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы логикалық қабілетін дамыту»     

2.Тәжірибенің негізгі мазмұны:

 

Мақсаты – Биология сабағында сыни ойлау әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы логикалық қабілетін дамыту.

Міндеттері:

-Технология өзгерістеріне бейімделе алатын атқарушы тұлғаны қалыптастыру;

-Жаңа технология негізі- ізгілендіру және демократияландыру;

- Жас  ұрпаққа саналы тәрбие  сапалы білім беру жаңа технолгиялардың маңызы;

Қазіргі таңда «Биология сабағында сыни ойлау әдіс-тәсілдерін енгізу арқылы логикалық қабілетін дамыту»бойынша жұмыс істеп келемін. Осы уақыт аралығында көз жеткізгенім

Сын тұрғысынан ойлау оқушылардың:

-мәселелерді дұрыс шешу жолында ізденуге;

-ойлау, сөйлеу;

-слайд қорғау;

-өз ойын еркін жазу;

-қабілетін дамытуға тиімді сұрақ қою, оны өзі құрастыру;

-фактілерге сүйене отырып жауап беру;

-өз сөзімен еркін сөйлеуге;

-тіл дамытуға;

-тақырыпты меңгеруге көмектеседі;

Жаңа әдісті қолдана отырып сабақтар өткізу оқушыларды жан-жанқты және тереңірек ашуға,логикалық ойлауға бағыт-бағдар беріп, әсер етуге оқушы көзқарасын өзгертуге септігін тигізеді. Мұндай сабақтарды оқу барысында оқушылардың қызығушылдығын арттырып, ой-өрісін дамытуға баса назар аударамын.

Сыни тұрғысынан ойлау сабақтарында оқушы өзін-өзі еркін ұстап,өзгеге сенімін,жылуын күшейтеді. Кейде өзгеге көмектессе, кейде өзіне көптің көмегі қажет болады.

Сын тұрғысынан ойлау дегеніміз не?Сыни тұрғысдан ойлана отырып, оқушы оө ойын еркін айту, өз пікірімен бөлісу.

Сын тұрғысынан ойлауға қолайлы жағдай жасау үшін:

-Сын тұрғысынан ойлауды тудыру үшін уақыт беру керек.

-Әр түрлі идеялармен пікірлерді қабыл алу

-Оқушының жауабын теріске шығармау оған көмек көрсету тығырықтан шығуға

-Әр бір оқушының қабілетіне сенім білдіру.

-Оқушыларға ойланып-толғануға рұқсат беріңіз.

-Сын тұрғысынан ойлауда әр оқушының ойын бағалау керек.

Сол себептен біз мұғалімдер әр бір оқушыға сыни ойлайтын сұрақ бере отырып сол арқылы оқушының ойын, лоикаслық ойлау қабілетін біле аламыз

Қызығушылығын ояту кезеңінде «Миға шабуыл», «Ойлан тап», «Ойлану, жұпта талқылау», «кластер құру», «Лездеме» оқушылар тақырып туралы не біледі жазып береді.

Мағынаны тану кезеңі: «Түртіп алу», «Бес жолды өлең», «Кубизм», «Әлемді шарлау», «Сызықты диктанта»

Ой толғаныс кезеңі: «Эссе», «Білемін, білгім келеді, білдім», «Пікірталас», «Венн диаграммасы»т.б сыни тұрғыдан ойлау стратегияларының кейбір әдіс тәсілдерін өз сабақтарымда қолданамын.Жаңа әдіс тәсілдің бір топтық жұмыс барысында

«Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын терең түсініп,

 әдістерін тиімді пайдаланған кездегі жетістіктерім:

Осы тәжірибемді облыстық,аудандық,мектепішілік семинарларда  әріптестеріммен  бөлістім.Сонымен қатар Ақмола облысы «Өрлеу БАҰО» білім жетілдіру курстарында баяндама оқып, тренинг өткіздім.

 

3. Кім және қашан зерделеген:

-«Өрлеу» БАҰО Ақмола облысы «Қола сертификат» ҮІ халықаралық білім беру және біліктілікті арттыру жүйесіндегі педагогикалық инновациялар Жәрмеңкесі.Көкшетау мамыр,2016жыл

 

- Өрлеу» БАҰО Ақмола облысы бойынша ПҚБАИ Г.М.Ш.Уалиханов атындағы Көкшетау  мемлекеттік университетінің  Модератор Навий Лиза мұғалімінің кәсіби дамуының педагогикалық –психологиялық сүйемелдеу кафедрасының аға оқытушысы ,п.ғ.к  17қазан.2014жыл.

-Раздольный«ЖББОМ»мұғалімдерінің әдістемелік отырыстарында қарастырылған-2016 жыл.

4. Жалпыланған тәжірибе бойынша шешім:

Іс-тәжірибеге педагогикалық семинарларда аудандық әдістемелік бірлестіктерінде тәжірибе бөлісу, ғылыми-тәжірибелік конференцияларда баяндамалар оқу, шебер сыныптар өткізу;  мұғалімдердің әдістемелік отырыстарында тренинг өткізіу арқылы өз іс-тәжірибеммен бөлісу;

5. Қорғау түрлері: мектепішілік, аудандық, облыстық деңгейде баяндамалар оқу авторлық жинағыменбөлісу,педагогикалық кеңес отырысында тәжірибені жалпылау, мектептік аттестациялау комиссиясының отырысында қорғау, ашық сабақтар өткізу, өз тәжірибемен бөлісу мақсатында аудандық және республикалық газеттерге сабақ жоспарын, жаңа әдістердің тиімділігі жайлы өз пікірімді бөлісу.

6. Тәжірибені жалпылау материалдары:

1. «Қысқа мерзімді жоспар»жинағы 8-сынып,биология

2. «Орта мерзімді жоспар»жинағы 7-сынып, биология

 

7. Жалпылау қорытындысы бойынша педагогтың мадақтаулары:

 

-«Өрлеу» БАҰО Ақмола облысы «Қола сертификат» ҮІ алықаралық білім беру және біліктілікті арттыру жүйесіндегі педагогикалық инновациялар Жәрмеңкесі.Көкшетау мамыр,2016жыл

- Раздольный орта мектебі: «Мадақтама»2012ж,«Мадақтама»2012,«Алғыс хат»2013ж, «Мадақтама»2013-2014ж, «Зерде ғылыми жобасы үшін», «Мадақтама»2013-2014ж.  «Мадақтама»2015-2016ж

-«Біз ХХІғасыр болашағымыз» «Мадақтама»2016жыл

-Ақмола обылысытық балалар мен жасөспірімдер туризмі, өлкетану және экология облыстық орталағы 2018ж

-Ақмола обылыстық білім басқармасының  «Облыстық оқу -әдістемелік кабинеті» Сертификат «Заманауи педагогтың интерактивтік мәдениетін және оқу құзыреттілігін қалыптастыру».16наурыз, 2018ж

 

8. Іс-тәжірибениің тиімділігін тексеру: оқушылардың білім сапасының тұрақтылығы; оқуға деген қызығушылықтарының жоғарлауы; ҰБТ бойынша оқушылардың биология және география сабақтарын таңдаудың артуы, көрсеткіштерінің жоғарлауы,оқушылар өз бетінше шығармашылықпен щұғылдануы, оған себеп ғылыми жобаларға қатысуы,оқушылардың олимпидаларға қатысуы;

 

9. Іс-тәжірибені қолданушылар:

 Раздольный«ЖББОМ»мұғалімдер:

Оралов Ш.М, Бейлхан Жайна, Бейлхан Лена, СабироваҮ.С т.б

 

 

 

 

 

Просмотров: 520


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст