Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қашықтық үйде оқыту жұмысының есебі

18.05.2020

                          

             Ақмола облысы

                                   Зеренді ауданы

                                   Өзен  ЖББОМ  КММ

 

 

 

 

 

                     Үйде қашықтықтан оқыту тәжірибесінен

 

 

 

 

 

 

                                                                              Мұғалім: Жолдыбаева Н.Н

 

 

 

 

 

 

 

                                                 2019-2020 оқу жылы

     

ЗззЗЗззз

ррпо пе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту. олардың әлеуметтік бейімделуі қазақстандық білім берудің басымдықты мәселелерінің бірі болып табылады. Заңнамада осы санаттағы балалардың білім алуына тең құқықтар қағидасы қарастырылған .Тәжірибе көрсеткендей қашықтықтан оқыту технологияла-  рын қолдану мүмкіндіктерін едәіур кеңейтеді және көптеген жағдайларда ба-лаларға негізгі жалпы білім беру бағдарламасын иегеруге мүмкіндік береді.

Мүмкіндігі шектеулі балалардың оқу іс-әрекеті қарапайым балалар сияқты бірдей зандарға сәйкес қалыптасады және баланың мектептегі тәрбиесінің барлық кезеңінде жүзеге асырылады.Мүмкіндігі шектеулі балалар мен қауіпсіз ақыл-ой қабілеті шектеулі балаларға арналған мектепте оқытуды ұйымдастыру олардың акыл-ой және физикалық даму ерекшеліктерін ескере отырып,оқушылардың тұлғалық дамуын қамтамасыз етеді.

Қашықтан оқыту - бұл заманауи ІТ технологияларды қолдануға негізделген оқыту процесін ұйымдастырудың тәсілі, бұл оқытушы мен студенттің тікелей байланысынсыз қашықтықтан оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Қашықтықтан оқыту жүйелері тұрғылықты жеріне қарамастан кез келген ыңғайлы уақытта және кез-келген жерде қол жетімді. Интернетке қол жеткізу жеткілікті.

Мұндай оқыту сізге жеке білім беру қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, өз бетіңізше білім алуға мүмқіндік береді. Мүмкіндігі шектеулі балалар үшін бұл жаңа әлемге жол ашады, өздерін және өажеттіліктерін жузеге асыру, ештеңеге қарамай,олардың қалауына сәйкес өсу және даму мүмкіндігі.

Оқу ортасы тікелей балалар үйінде ұйымдастырылған.Әрбір оқушыға оқу  жабдықтары(компьютер,принтер,сканер,планшет,веб-камера),бүкіләллемдік ғаламторға жоғары жылдамдықта қол жетімділікберілген.Оқушылардың шығармашылық, практиқаға бағдарланған және ғылыми жобаларға қатысуға, сонымен қатар оқытушылармен , сыныптастарымен және достарымен тікелей байланысы бар.                                                                                                Сонымен қатар,балалар оқу процесіне деген ынтасын күрт арттырды,өйткені компьютерлік технологиялар заманауи, практиқалық және болашақ өмір жолын тандауда бұл сөзсіз көмектеседі.Интернет-техгологиялар оқушыларға танымдық ішкі қызығушылыктарынашуды ынталандырады,желіде өзіндік жұмысты ұйымдастырудыңәрдайым жаңа турлерін ұсынады,күнделікті өмірде пайдалы ағылшын тіліне қатысты көптеген фактілерді шығаруға көмектеседі,акпарат іздеудің тәуелсіздігін дамытады,өздігінен білім алуға деген ынтасын арттырады және оны орындауда үлкен көмек көрсетеді,үй тапсырмасы,сыныптан тыс жұмыстарға дайындалу.

Оқу уақытында Шоқан Назым компьютермен қамтамасыз етілді,үйде теледидар бар, білім беру бағдарламалары қосылған,ата-аналардың ұялы телефондары бар,ұлғайту бағдарламасымен байланыс орнатылған,ватсаппен байланыс орнатылған.Сөйлеу дамуының бірінші деңгейі бар балалармен жұмыс олардың сөйлеу әрекетін тәрбиелеуден басталады.Сөйлеудің даму деігейлі жасқа байланысты емес болғандықтан,түзету жұмыстары кез-келген жас үшін бірдей болады.

Үйде қашықтықтан оқыту басталған кезде қол жетымді байланыс және телекоммуникация желілері құрылды."Еларна    "   "Балапан    "каналынан телешоулар мен оқу бағдарламаларын қарау.

Дайындық жүмұмыстарының бірінші кезені

-визуалды және эмоционалды байланыстарды орнату

-барабар аффективті және сенсорлық ынталандыруды тандау

-баланың эмоционалды эмпатияға деген көніл-күйі

-баланың жалпы белсенділік деңгейін жоғарылату

-ерікті зейінді ұйымдастыру

-зейінді шоғырландыру, бөлу ауыстыру қабілеттерін дамыту.

 Сөйлесу балаға ынғайлы болатындай етіп ұйымдастырылып,жағымды әсерлермен қолдау тапты.Эмоционалды мағына сенсорлық басында мұғалімнің  бетәлпетімен амандасу қарым-қатынас орнатылады.Барлық әрекеттер микродозаларға енеді және эмоционалды түсініктемелермен бірге жүреді.

Мен белгілі бір баланың қызығушылығына сәйкес ойындар мен тапсырмаларға арналған материалдарды тандаймын.

Жұмыстың екінші кезені- бастапқы кезең.

Әр сабақта қарым-қатынас пен сөйлеуді дамытудың алғышарттарын жасуға бағыытталған көптеген жаттығулар мен ойындар бар.Бастапқы кезенде сөйлеу мен қарым-қалыптастыруға негіз болатын назар,есте сақтау, оптикалық-кеңістіктік көріністер,көрнекі-тиімді ойлауды дамытуды ынта-ландыратын бірқатар жаттығулар қолданылады.Содан кейін мен бейнені көруді ұсынамын.Осы кезендегі жұмыстың негізгі бағыттары:

-есту қабілетін дамыту

-қарым -қатынастың вербальды емес компоненттерін қолдану мүмкіндігі

-қолды көзбен үйлестіру,қолдың моторикасын және артикуляциялық мотори-касын

-визуалды кеңестіктік талдау және синтез

-дауыс және тыныс алу,ырғақ сезімі функциялары

-әсерлі және мәнерлі сөйлеу

Жұмыстың үшінші кезеңі -жаттығу.

Бұл кезенде мен анағұрлым күрделі тілдік материал бойынша жүйеленген білімді қол жетімді түрде беру мүмкіндігін беретін әдістерді қолданамын.

Мен нысандарды жан-жақты тексеруді,қызметті еркін реттеуді дамытуға негіз қалаймын.Дыбыс пен артикуляция арасында сәйкестікорнатамын.

Лексикалық материалға тапсырыс берілген,балалар бастапқы кезенде меңгерген грамматикалық минимум іс жүзінде бекітілген.Сабақ барасында есту,көру, тактикалық және моторлық есте сақтау қабілеттерін дамытуға арналған жаттығуларды қолданамын.

Материал күрделілігін арттыру мақсатында ұсынылған. Негізгі назар зейін-нің еркін реттелуін, зейіндішоғырландыру және бөлу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.Ритммен,дауыспен және тыныспен жұмыс,есту қабілетін ынталандыру,сөйлеудің интонациялық жағында жұмыс жасау,сөйлеудің лексикалық-грамматикалық құрылымын,сөйлемдердің синтаксистік құрылымын қалыптастыру, визуалдық-кеңістіктік талдау және синтездеу.

Бүкіл оқу кезеңінде ата-аналар Назымды қолдап,үнемі жанында болып,тренингке көмектесіп отырды.Сабақтар "Балапан  " танымдык арнасын қарап,содан кейін Интернет-масштабтау арқылы сабақ кестесіне сәйкес басталды.

Қорытындылай келе,қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда және өткізуде оқытушы да, балалар да көптеген қиындықтар мен проблемаларға қарамастан,қашықтықтан оқыту мүмкіндігі шектеулі балалар мен мүгедек балалар үшін қажет екенін атап өткен жөн. Бұл олардың әлеуметтенуін қамтамасыз етеді, білім алуға және болашақ өмір жолын таңдауға мүмкіндік береді.

Просмотров: 900


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст