Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану-математикалық бағыт мұғалімдерінің пән бойынша жылдық қорытынды есебі

29.05.2020

«Өзен жалпы білім беретін орта мектеп» КММ

 

 

 

 

 

 

 

Жаратылыстану-математикалық бағыт мұғалімдерінің пән бойынша

жылдық қорытынды есебі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдістемелік бірлестік жетекшісі: Коктиева Ж.А

 

 

2019-2020 оқу жылы

Мектеп проблемалық тақырыбы:«Белсенділік таным арқылы инновациялық білім сапасын арттыру»

Жаратылыстану – математика әдістемелік бірлестігінің проблемалық тақырыбы: жаратылыстану – математикалық бағытында білім беру мазмұнын жаңарта білім сапасын көтеруде  оқытудың жаңа инновациялық технологиясын енгізу

Бірлестік жұмысының мақсаты:

  • математика, физика, информатика, биология, география, химия , жаратылыстану,дене шынықтыру, көркем еңбек пәндерінен мемлекеттік білім стандартының орындалуын қадағалау.
  • оқушыларға білім беруде мемлекеттік Білім Заңын және Тіл Заңын басшылыққа алу.
  • оқушыларға білім беруде жаңашыл, озық технологияларды кеңінен қолдану.
  • гуманитарлы- эстетикалық дамыту бағытындығы шараларды кеңінен өткізу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
  • дарынды балалардың қабілеттерін дамыта отырып, оларды шығармашылық, ғылыми жұмыстарға одан әрі баулу.
  • ақпараттық- коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру.
  • ұстаздардың кәсіби шеберліктерін ұштай түсуде өзара тәжірибе алмасу жұмыстарын өрістету
  • жеке оқушылармен педагогикалық ынтымақтастықта жұмыс істеу арқылы білім сапасына қол жеткізу.

Міндеттері:

  •  Мектептің өзекті тақырыптарын басшылыққа ала отырып, бірлестік оқушылардың шығармашылық қалыптастыруға жағдай жасау.
  • Пән апталықтарын, жаңашыл ашық сабақтарды тиімді өткізіп тұру.
  • Пән мұғалімдері мен  ата-аналар арасындағы байланысты нығайту.
  • Оқытудың тиімді әдістерін меңгеру мақсатында педситуация, тренингтер өткізу, семинарларға, іскерлік ойындарға қатысу.
  • ОЖСБ- ға, емтихан, пән олимпиадаларына жеке жұмыс жоспары бойынша қосымша сабақтардың дайындықты бақылау.
  • Білім көрсеткіші төмен оқушылармен жеке жұмыс жоспары бойынша қосымша сабақтардың өтуін қадағалап отыру.
  • Педагогикалық басылымдардағы озат іс- тәжірибелерді талдау, оқып үйрену.
  • Бірлестік ұстаздарының тест жинақтарын, оқу- әдістемелік құралдарын немесе авторлық бағдарламаларын құрастырып, шығаруына ықпал ету.

Әдістемелік бірлестіктің жұмыс бағыты:

 

  • ӘБ жоспарын құру, ӘБ отырыстары;
  • Іс-құжаттарды реттеу ;
  • Өзара сабаққа кіру,дәптер тексеру, тәжірибе алмасу;
  • Аттестациялану талаптарын орындау;
  • Олимпиада, конференция, фестиваль,  интеллектуалдық  сайыстарға қатысу;
  • Жаңа ақпараттармен танысып отыру;
  • Озық тәжірибелерді тарату;
  • Жас мамандарға көмек және қолдау көрсету;
  • Кәсіби білімдерін көтеру;
  • Шығармашыл топта жұмыс жасау;
  • Өзіндік әдістемелік құралдарын басып шығару;
  • Пәндер апталығы мен ашық есік күндерін ұйымдастыру;

 

2. Оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыр отырып, оқушылардың  білім сапасын арттыру.

Білім берудің қазіргі заман талабы - шығармашылықпен жұмыc жасайтын, бәcекеге қабілетті, құзіретті тұлға тәрбиелеу.

Оқыту - мұғалімдердің оқушыларға жасаған сыйы емес, бұл құзіреттіліктер білім алу үшін оқушылардың өздері де оқу үдерісіне белсенді қатысуын талап етеді. Мұғалімдер, өз кезегінде, өзінің сабақ беруіне емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударады.

         Мұғалімдер  сабақ сайын жаңа педогогикалық технологияларды пайдаланып,сабаққа әр түрлі әдістерді қолданып жүргізу арқылы оқушылардың білімін жетілдіріп,мәдениетін дамыту,пәнге деген қызығушылығын белсенділігін арттыру жағын ескере отырып жұмыс жасайды.   

Мектепте бірінші жарты жылда  жүрілген іс шараларға мұғалімдер белсене қатысты. Әр пәннен  мектепішілік олимпиада өткізілді,оған пән мұғалімдері қатысып қорытындысын жасап,жоғары ұпай жинаған оқушылар аудандық олимпиадаға қатыстырылды.

         Бірінші жартыжылдық ішіне осы бағыт бойнша жаратылыстану және математика  пәндері бойынша ашық сабақтар өтті.Пән мұғалімдері ашық сабақта жаңа технологиялық әдістерді қолданды. Апталық жоғары деңгейде өтті.Сынып оқушылары белсене қатысты.

  

  1.  Әдістемелік жұмыстың міндеттерін орындау.

2. Оқушыларды жеке тұлға ретінде қалыптастыр отырып, оқушылардың  білім сапасын арттыру.

Білім берудің қазіргі заман талабы - шығармашылықпен жұмыc жасайтын, бәcекеге қабілетті, құзіретті тұлға тәрбиелеу.

Бірлестік құрамында  8 мұғалім бар.Оның 2- і жоғары санатта, 1- і

 1-санаттағы, 1-і педагог - сарапшы,1-і екінші санатта, 1 педагог-модератор, санаты жоқ 2 мұғалім . Олар жас мамандар. Оқу процесі базалық оқу жоспарына сәйкес жүргізіледі.

Оқыту - мұғалімдердің оқушыларға жасаған сыйы емес, бұл құзіреттіліктер білім алу үшін оқушылардың өздері де оқу үдерісіне белсенді қатысуын талап етеді. Мұғалімдер, өз кезегінде, өзінің сабақ беруіне емес, оқушылардың оқу ептілігін дамытуға назар аударады.

         Мұғалімдер  сабақ сайын жаңа педогогикалық технологияларды пайдаланып,сабаққа әр түрлі әдістерді қолданып жүргізу арқылы оқушылардың білімін жетілдіріп,мәдениетін дамыту,пәнге деген қызығушылығын белсенділігін арттыру жағын ескере отырып жұмыс жасайды.    

Мектепте бірінші жарты жылда  жүрілген іс шараларға мұғалімдер белсене қатысты. Әр пәннен  мектепішілік олимпиада өткізілді,оған пән мұғалімдері қатысып қорытындысын жасап,жоғары ұпай жинаған оқушылар аудандық олимпиадаға қатыстырылды.

         Екінші  жартыжылдық ішіне осы бағыт бойынша жаратылыстану және математика  пәндері бойынша ашық сабақтар өтті және пандемиялық корановирус ТЖ ҚР Президенті жариялап, 3 тоқсанды 1 жұма ерте оқуды бітіріп, оқушылар демалысқа кетті. 4 тоқсанды 6.04.2020 жылдан бастап қашықтық деңгейде өткізілді. Әр пән мұғалімдері  сабақта жаңа технологиялық әдістерді қолданды WhatsApp, ZOOM арқылы күднлікті сабақтарын жалғастыырды. Сынып оқушылары белсене қатысты.

 

 

 

 

2019-2020 оқу жылының  жылдық

жаратылыстану- математикалық бағытындағы ашық сабақтар кестесі

А.Ә.Т мұғалімі

Пәні

Сабақтың тақырыбы

Мерзімі

1

Асылхан Сайра

география

Су апаттары

3.12.2019

2

Коктиева Жанар Алпысбаевна

информатика

Ақпаратты іздеу тәсілдері

4.12.2019

3

Коктиева Жанар Алпысбаевна

информатика

Час кода

2.12-6.12

4

Бектурганова Г. Б

Алгебра

Тригонометриялық теңдеулер және олардың шешу әдістері

25.11-29.11

5

Тукеева Г.Ж

Биология

Макроэволюция. Палеонтологиялық

9.12-13.12

6

 

Сабирова У.С

Физика

Сапалық және сандық есептерді шығару

2.12-6.12

7

Сейт Ануар А.

АӘД

Алғашқы медициналық жәрдем

25.02.

8

Касымбаев Б.Т

денешынықтыру

Қауіпсіздік ережесі. 
Денені қыздыру және қалпына келтіру әдістерінің кешенін құрастыру

20.01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаратылыстану - математикалық бағыт мұғалімдерінің оқушыларды сайыстарға қатыстыруы

Сайыс атауы

Оқушының аты-жөні

Нәтижесі

Жетекші мұғалім

1

-

-

-

-

2

Аудандық пәндік олимпиада

-

-

-

 

Жылдық жаратылыстану – математикалық  бағыттың әдістеме бірлестік пәндер апталығының   қаңтар - ақпан   аралығында өткізілген ашық сабақтардың тақырыптары

 

А.Ә.Т мұғалімі

Пәні

Сабақтың тақырыбы

Мерзімі

1

Асылхан Сайра

география

Су апаттары

3.12.2019

2

Коктиева Жанар Алпысбаевна

информатика

Ақпаратты іздеу тәсілдері

4.12.2019

3

Коктиева Жанар Алпысбаевна

информатика

Час кода

2.12-6.12

4

Бектурганова Г. Б

Алгебра

Тригонометриялық теңдеулер және олардың шешу әдістері

27.11-

5

Тукеева Г.Ж

Биология

Макроэволюция. Палеонтологиялық

11.12

6

 

Сабирова У.С

Физика

Сапалық және сандық есептерді шығару

3.12

7

Сейт Ануар А.

АӘД

Алғашқы медициналық жәрдем

25.02.

8

Касымбаев Б.Т

денешынықтыру

Қауіпсіздік ережесі. 
Денені қыздыру және қалпына келтіру әдістерінің кешенін құрастыру

20.01

 

 

Мен жаратылыстану – математикалық  бағыттың әдістеме бірлестік жетекшісі ретінде бірнеше ашық сабақтарға қатыстым:

  1. Атап айтатын болсам, АӘД пәнінің  мұғаліміне Сейт А.А ашық сабақ өткізер алдында бірнеше кеңес бердім. Сейт А.өз қателіктерін жойып жақсы деген деңгейде сабағын өткізді. Оқушылар алғашқы медициналық көмекті қалай жасау керектігін өздері топқа бөліініп ортаға көрсетіп салды. Әр түрлі жағдайларды карточка жүзінде ашып, анық айта білді.Мектептегі жас мамандарды үйрету керек деген ойдамын. Сондықтан да жастарды үйретуге шаршамай үйретіп жүрмін.
  2. Касымбаев Б.Т денешынықтыру пәнінің мұғалімі әр дайым аймақтық, аудандыық, облыстық деңгейде оқушылармен жүлделі орындарға ие болады. Ол кісінің сабағы жоғары деңгейде өтті. Оқушылар бірден өз ұстазын түсініп жаттығуларды, доппен беру ережелерін ортаға салып.

3.Атап айтатын болсам, география пәнінің  мұғалімі Асылхан Сайра 8-сынып оқушыларының қатысуымен, күнтізбелік тақырыптық жоспарға сай,  «Су апаттары» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабаққа мектеп директоры, оқу ісінің меңгерушісі және басқа да пән мұғалімдері қатысты. Асылхан Сайра ашық сабақ кезінде оқушыларды екі топқа бөліп. Жаңа тақырыпты түсіндірген кезде smk.edu.kz видеоларды пайдаланды. Су апаттарын картамен оқушылар бір – бірден көрсетті.

4.«Час кода»информатика пәнінің мұғалімі Коктиева Жанар Алпысбаевна Республикалық деңгейдегі іс шараны өткізді. Ол «Время кодить» атты іс шарасында 3-11 сыныптар арасында екі тілде бейне роликтерді көрсетті және 20 деңгейдегі тапсырмаларды орындатып.  Нәтижесінде 3-6 сыныптар  IT  факультативін де  «Scratch» бағдарламасын жақсы меңгердіктен,  қатысып осы тапсырмаларды орындап соңында «Сертификаттарға»  ие болды. 8 сынып «Робототехника» факультативіне қатысын «Час кода» атты тапсырмаларды олар да орындап шықты.

5.Ақпаратты іздеу тәсілдері информатика пәнінің мұғалімі Коктиева Жанар Алпысбаевна күнтізбелік тақырыптық жоспарға сай ашық сабағын өткізді. Ол кісіге ай сайын ментор Көкшетау қаласынан келіп сабағына 9 сыныптың қатысады. Өйткені ол кісі үштілдік курста болғандықтан. Ашық сабақтарды өткізіп жүр. Білім ленд, quizlet.com, тарсия, kahoot.com әдістерін қолданып өткізеді.

 

6.Математика пәнінің мұғалімі Бектурганова Г.Б алгебра пәнінен 10 сыныпта «Тригонометриялық теңдеулер және олардың шешу әдістері» ашық сабақты өткізді. Тарсия әдісін сабақта қолданды. оқушыларға көп есептерді шығартты.Ашық сабағы жоғары деңгейде өтті. Әсіресе жастар жас мамандарға үлгілі сабақ болды.

7.Биология пәнінің Тукеева Г.Ж «Макроэволюция. Палеонтологиялық ашық сабағын өткізді. Макроэволюцияның қанқасын көрсетіп, түсіндірді оқушыларға. «Ыстық орындық», «Ойлан тап» атты сабақта әдіс – тәсілдерін пайдаланды

  1. Математика және физика пәнінің мұғалімі, әрі зейнеткер Сабирова У.С «Ыстық орындық», «тест» әдістерін қолданды.

Қорыта келгенде ұлағатты ұстаздардан біз үйрену үшін Бектурганова Г.Б және Сабирова У. С. әр дайым бізге көмектер жүргізді.

Сабирова Ү.С менің тәлімгерім математика пәнінен. Әр дайым көмек ұшын беріп отырады.

Жас мамандарға келетін болсақ, олар: Сейт Ануар Адылханұлы және Сұлтан Елжас. Сабақтарына оқу ісінің меңгерушісі мен әдістемелік бірлестіктер және мектеп директор сабақтарына қатысып анализдерін жасайды.

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

2019-2020 оқу жылында   жылдықтың жаратылыстану – математикалық  бағыттың әдістеме бірлестігінің отырыстары

 

Жаратылыстану – математика бағыты бойынша жылына 4 рет отырыс жоспарланып отыр. 2 отырыс І жарты жылдықта отырыс өтті, 2 отырыс ІІ жартыжылдықта өтті.

№1 отырыста қаралған мәселелер

1. Мемелекеттік стандартпен танысу.

2.Тақырыптық -күнтізбелік жоспарды,үйірме,факультатив жұмыстарын бекіту.

3.2018-2019 о.жылына арналған ӘБ жоспарын қарау.

3.  ӘБ мүшелерінің сапалық құрамын анықтау

4.Жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс жасауды қалыптастыру.

Барлық мұғалімдер жаңартылған пән бойынша курстан өтті. Жас маман Сұлтан Елжас 1.12.2019 бастап келген соң, әлі үлгере алмады өтуге.

5.Жаратылыстану – математика бағыты бойынша  апталық жоспарларды  ұйымдастыру

 

 

 

№2 отырыс

1.  1-ші тоқсан қорытындысы.

2. Пәндер бойынша олимпиадаға дайындық жұмыстары. Пәндер олимпиадасы мектепішілік өткізілді. Оның ішінде: физика, математика, биология, география, информатика пәнінен 9-11 сыныптар қатысты. Барлық сыныптарда барлық пәедер өткізілді. Нәтижесінде 1-2 турға өткендер: Физика – Қайролла Жансерік, математикадан Темірбек Арайлым, Биологиядан –Салимтай Наргиз, Бұғыбай Еркегүл, географиядан Қажыбай Нұралы, информатикадан Оспанова Алина. Осы оқушылар аудан деңгейде олимпиадаға қатысуға баратын балалар болды. Бірақ ауа райына байланысты біздің мектеп қатыса алмады биыл.

3.Бақылау, зертхана практикалық жұмыстарының  нормаларының орындалуын анықтау. Айына 1 рет пән мұғалімдерден бақылауларын және зертханалық жұмыстардың нормаларын қадағалап жүрмін. Отырыста осы пәндердің нормаларын талқыладық.

4. Қашықтық олимпиадаға ІІ жартыжылдықта оқушыларды қатыстыруды жоспарладық

 

 

№3 отырыста қаралған мәселелер

1. Мемлекеттік стандартпен танысу.

2.Тақырыптық -күнтізбелік жоспарды,үйірме,факультатив жұмыстарын бекіту.

3.2019-2020 о.жылына арналған ӘБ жоспарын қарау.

3.  ӘБ мүшелерінің сапалық құрамын анықтау

4.Жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс жасауды қалыптастыру.

Барлық мұғалімдер жаңартылған пән бойынша курстан өтті. Жас маман Сұлтан Елжас 1.12.2019 бастап келген соң, әлі үлгере алмады өтуге.

5.Жаратылыстану – математика бағыты бойынша  апталық жоспарларды  ұйымдастыру

 

№4 отырыс

1.Қашықтық деңгейдігі сабақтарда кездестірген қиыншылықтар. Әр пән мұғалімдері өз қиыншылықтарды ортаға салды.

2.Отырыста осы пәндердің нормаларын талқыладық.

3. Қашықтық олимпиадаға ІІ жартыжылдықта оқушыларды қатыстыруды жоспарладық, бірақ пандемиялық корановирус ТЖ жағдай ҚР Президенті жариялағасын біз оқушыларды тек сабақ жүзінде қашықтық деңгейде өткіздік, қосымша және үй жұмысын көп көлемде бере алмадық.

 

 

 

Просмотров: 939


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст