02.04.2021
        Сабақ: №2 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________
Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасының тарихы мен келешегі»
| 
			 Жалпы мақсаты:  | 
			
			 Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру  | 
		
| 
			 Оқу нәтижелері:  | 
			
			
  | 
		
| 
			 Оқыту әдістері:  | 
			
			
  | 
		
| 
			 Қажетті ресурстар  | 
			
			 Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат, бейнефильм, бағалау парағы  | 
		
Сабақ барысы:
| 
			 Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы  | 
			
			 Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті  | 
			
			 Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті  | 
			
			 Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер  | 
			
			 Бағалау  | 
		
| 
			 Ұйымдастыру  | 
			
			 - Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу  | 
			
			 Оқушылар үш тілде сәлемдеседі  | 
			
			 Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Топқа бөлу  | 
			
			 - Родни, Бигвелд, Пайпер, Финеас аттары жазылған түсті парақшалар арқылы («Роботы» мультфильмінің кейіпкерлері) - Топ ережелерін еске салу  | 
			
			 ООЖТ  | 
		||
| 
			 Білу  | 
			
			 «Қазына» Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі.  | 
			
			 Робот техникасының тарихы туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алу  | 
			
			 СТО, ТДО, ОүБОБ. «Ой шақыру» стратегиясы  | 
			
			 Өзін-өзі бағалау  | 
		
| 
			 Түсіну  | 
			
			 Топтық, жұптық диалог  | 
			
			 «Пазл» әдісімен топта тарихы туралы және робот жайлы шығармалар туралы пікір алмасады.  | 
			
			 СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту  | 
			
			 Формативті бағалау (критерий)  | 
		
| 
			 
 Қолдану  | 
			
			 «Ой қозғау»  | 
			
			 Әр топ робот техникасының келешегі туралы презентация әзірлейді.  | 
			
			 ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО. «Ой қозғау».  | 
			
			 Өзін-өзі бағалау  | 
		
| 
			 Талдау  | 
			
			 Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді.  | 
			
			 Робот техникасының келешегі туралы баяндайды.  | 
			
			 СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.  | 
			
			 «Екі жұлдыз, бір тілек»  | 
		
| 
			 
 Сергіту сәті. «Торайдың хикаясы» (бейнеролик)  | 
		||||
| 
			 Жинақтау  | 
			
			 «SWOT» стратегиясы.  | 
			
			 Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады.  | 
			
			 ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ. «SWOT» стратегиясы  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Бағалау  | 
			
			 - Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.  | 
		|||
| 
			 Үйге тапсырма  | 
			
			 1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. Роботтың сызба нұсқасын әзірлеу  | 
		|||
| 
			 
 
 
 
 Рефлексия 
  | 
			
			 «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады. 
  | 
		|||