27.09.2021
        
2021-2022 оқу жылы
| 
			 №  | 
			
			 Тақырыптар  | 
			
			 Оқумақсаттары  | 
			
			 Жұмысформасы  | 
			
			 Қорытынды  | 
		|
| 
			 1-тоқсан  | 
		|||||
| 
			 1  | 
			
			 Жасушаныңқұрамындағыорганикалық заттар.Мономерлерменполимерлерарасындағы айырмашылық  | 
			
			 8.4.1.1 биологиялық мысалдарды пайдаланып полимерлер мен мономерлер арасындағы айырмашылықты сипаттау  | 
			
			 Чартер сабақ  | 
			
			 кесте  | 
		|
| 
			 2-тоқсан  | 
		|||||
| 
			 2  | 
			
			 Қан топтары. Қан құю. Резус-фактор.Агглютинация.Резус-конфликт  | 
			
			 8.1.3.7агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру  | 
			
			 сессия-сабақ  | 
			
			 сұрақтар  | 
		|
| 
			 3-тоқсан  | 
		|||||
| 
			 1  | 
			
			 Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы (бүйрек,несепағар,қуық,несеп жолы)мен қызметі.  | 
			
			
  | 
			
			 бейнематериалдар  | 
			
			 мини-тест  | 
		|
| 
			 3  | 
			
			 «Гормондар» «Гуморальдық реттелу» ұғымдары  | 
			
			
  | 
			
			 сессия-сабақ  | 
			
			 кесте  | 
		|
| 
			 4-тоқсан  | 
		|||||
| 
			 1  | 
			
			 Митоз.Мейоз.Митоз бен мейоздың биологиялықмаңызы  | 
			
			 8.2.2.1тіріағзалардыңтіршілік әрекетіндегі митоз бен мейоздыңмаңызын түсіндіру  | 
			
			 чартерсабақ  | 
			
			 тест  | 
		|
11-сыныпқа арналған «Биология» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша олқылықтарды толықтыру жөніндегі жоспар
| 
			 №  | 
			
			 Тақырыптар  | 
			
			 Оқумақсаттары  | 
			
			 Жұмысформасы  | 
			
			 Қорытынды  | 
		
| 
			 І тоқсан  | 
		||||
| 
			 2  | 
			
			 Репликация механизмі. ДНҚ.Мессельсон мен Сталь тәжірибесі. Чаргафф ережесі  | 
			
			 10.4.1.7 -дезоксирибонуклеин қышқылы құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнату  | 
			
			 таныстырылым  | 
			
			 модельдеу  | 
		
| 
			 ІІ тоқсан  | 
		||||
| 
			 
 1  | 
			
			 Беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасының диффузия жылдамдығына әсері.Эритроцит жасушасы беттік аудан мөлшерінің, көлемге қатынасының маңызы. Зертханалық жұмыс «Жасушаның беттік аудан мөлшерінің көлемге қатынасын анықтау»;  | 
			
			 10.1.3.1 - эмбрион мен ересек ағзаның гемоглобині мен миоглобині үшін оттектің диссоциациялануының қисық сызығын түсіндіру  | 
			
			 зертханалық жұмыс бойынша чартерлік сабақ  | 
			
			 кестені толықтыру  | 
		
| 
			 ІІІ тоқсан  | 
		||||
| 
			 1  | 
			
			 Механорецепторлардың түрлері.Пачини денешігі мысалында рецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беру реакциясы 
  | 
			
			 10.1.7.4 - механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін (Пачини денешігі) сипаттау  | 
			
			 таныстырылым  | 
			
			 презентация  | 
		
| 
			 ІV тоқсан  | 
		||||
| 
			 1  | 
			
			 Полимеразды тізбекті реакцияны қолдану.Медициналық диагностикалауда,әкелікті негіздеуде,тұлғаларды дербестендіру медицинасында, гендерді клондауда, Дезоксирибонуклеин қышқылын секвенирлеуде мутагенезде полимеразды тізбекті реакцияның маңызы 
  | 
			
			 10.4.3.2 - полимеразды тізбекті реакцияның таксономияда, медицинада мен криминалистикада және,маңызын сипаттау  | 
			
			 Сессия-сабақ  | 
			
			 қорғау  | 
		
5-сыныпқа арналған «Жаратылыстану» оқу пәнінен күрделі тақырыптар бойынша олқылықтарды толықтыру жөніндегі жоспар
| 
			 
  | 
			
			 №  | 
			
			 Тақырыптар  | 
			
			 Оқу мақсаттары  | 
			
			 Жұмыс формасы  | 
			
			 Уақыты  | 
			
			 Қорытынды  | 
		|||||
| 
			 
  | 
			
			 1-тоқсан  | 
			
			 
  | 
		|||||||||
| 
			 
  | 
			
			 1  | 
			
			 Жер бетін бейнелеу тәсілдері  | 
			
			
  | 
			
			 экскурсия- сабақ  | 
			
			 
  | 
			
			 сауалнама жүргізу  | 
		|||||
| 
			 
  | 
			
			 2-тоқсан  | 
		||||||||||
| 
			 
  | 
			
			 1  | 
			
			 Заттардың жіктелуі  | 
			
			
 жіктеу  | 
			
			 сынып бойынша жұмыс  | 
			
			 
  | 
			
			 мини-тесттер  | 
		|||||
| 
			 3-тоқсан  | 
			
			 
  | 
		||||||||||
| 
			 1  | 
			
			 Тірі табиғаттағы үдерістер  | 
			
			
  | 
			
			 таза ауадағы сабақ  | 
			
			 
  | 
			
			 әңгімелесу  | 
			
			 
  | 
		|||||
| 
			 4-тоқсан  | 
			
			 
  | 
		||||||||||
| 
			 1  | 
			
			 Тірі ағзалардың сан алуандығы  | 
			
			
  | 
			
			 шағын топпен сабақ  | 
			
			 
  | 
			
			 сұрақ-жауап  | 
			
			 
  | 
		|||||