12.11.2021
        Психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаттары:
Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуал туғызу және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
| 
			 Қ ызметтің негізгі мазмұны. Міндеттер  | 
			
			 Контингент  | 
			
			 Қызмет бағыты  | 
			
			 Өткізу мерзімі  | 
		|||
| 
			 Психодиагностика  | 
			
			 Кеңес беру және ағарту  | 
			
			 Түзету және дамыту  | 
			
			 Алдын-алу  | 
		|||
| 
			 Бейімделу кезеңі үрдісін психологиялық қолдау бағдарламасы (1, 5, 10 сыныптар) 
 Міндеттері: Бар немесе ықтимал дезадаптацияны анықтау үшін, балалардың 1,5,10-сыныптарда оқуға дайындығын анықтау,  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 
 1.Бейімделу үрдісін диагностикалау «Градусник», «Краски», «күн, бұлт, жаңбыр», «Мектепте маған не ұнайды» «Екі үй» проективті тест әдістемелері, Керн- Йирасек әдістемесі - 2. 5 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Дж.Морено Социометриялық зерттеулер. Мектептегі мазасыздық Филипс. «Оқу мотивациясы» Н.Г.Лусканова. «Отбасы гүл бейнесінде» проективті тест. «Клякса» әдістемесі 
 3. 9 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Құндылық бағдарын анықтау, социометрия 
 
 
  | 
			
			 
 Диагностика нәтижесі бойынша әңгіме жүргізу 1,5,9с. 
  | 
			
			 
 Түзету жаттығулары «Мектеп өміріне кіріспе» 1-сынып 
 
 
 Әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру бойынша тренинг «Орта мектептегі өзгерістер» 5-сынып 
 
 
 
 
 
 
 10-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған алдын-алу сабақтары  | 
			
			 
 Оқушы карталарын толтыру  | 
			
			 
 
 Қыркүйек-қазан 
 
 
 
 
 Қазан-қараша 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Қараша  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 
 «Өз балаңа үлгі бол!» 1 сынып ата – аналары (брашура). 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуде ата ананың көмегі (ата – аналар чатына слайд салу). «Өмір сақшылары» первенция  | 
			
			 Сынып жетекшілерге арналған тренинг «жыл басының басталуы»  | 
			
			 
 
 
 1,5,9 с. ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу «Оқушы мотивациясы - сәтті білім алудың басты шарты» 1,5 сынып оқушыларының бейімделуі туралы ұстаздарға ақпарат беру.  | 
			
			 
 1 жартыжылдық  | 
		|
| 
			 ата-аналар 
 
 
 
 
 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||||
| 
			 Бейіналды дайындық және бейіндік оқыту бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы 
 Міндеттері: Шешім қабылдау дағдыларын дамыту: мамандық таңдау және оны алу жолдары, емтихан тапсыру және жұмысқа орналасу.  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 1.Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДС) Е.А.Климов 2. Кәсіби таңдау түрткілерін анықтауға арналған сауалнама 3. Белгілі қызметке қызығушылық пен бейімділікті анықтау диагностикасы «Қызығушылық картасы» Голомшток 
 
 
 
 
 
 
  | 
			
			 Кәсіби әңгіме «Біз және мамандық әлемі» 9 с. 
 Кәсіби әңгіме «Мен өз өмірімді өзім құрамын» 9 с. 
 
  | 
			
			 Кәсіби тренинг «Мамандық білгірлер клубы» 9 с. Кәсіби тренинг «Мамандық таңдау сабақтары» 9с. 
 
 
  | 
			
			 Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат 
  | 
			
			 
 
 2 жартыжылдық 
 
  | 
		
| 
			 
 
 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 
 Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат Кеңес беру «Мамандық таңдау-жауапты іс» 9 с. 
  | 
		||
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 Дарынды балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы 
 Міндеттері: Дарынды оқушыларға олардың танымдық, коммуникативті, ұйымдастырушылық, әлеуметтік және нақты мүмкіндіктері мен қабілеттерін дамытуға психологиялық көмек көрсету  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 Мен өзімді қалай көремін (А. И. Савенков) Оқушылардың өзін-өзі бағалау әдістемесі  | 
			
			 
  | 
			
			 Тренинг «Өз – өзіңе сенімді бол!»  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 
 
 
 
 
 
 Желтоқсан-қаңтар  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 «Мұғалім - оқушы көзімен» сауалнама»  | 
			
			 
  | 
			
			 
 Кеңес беру «Дарындылық дегеніміз не?» 
  | 
		||
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 
 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 Асоциалды және «тәуекел тобындағы» балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы. 
 Міндеттері: Қоғамдағы балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету. 
 
 
  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 Тұлғаның мінез-құлық ерекшеліктері 
 Тұлғаның дезадаптация себептерін диагностикалау 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Ерекше назадрағы» және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Мен кіммін?» тренинг 
 «Менің таңдауым - салауатты өмір салты» бағдарламасы бойынша психобелсенді заттарды қолданатын оқушылармен тренинг  | 
			
			 «Мен өмірге құштармын» «Агрессивтілік, сенімсіздік және өзіне сенімділік» «Жауапты мінез-құлық дегеніміз не?» 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 Кеңес беру «Қиын өмірлік жағдайдағы балалар» «Жасөспірімнің психологиялық сипаттамасы» «Қиын бала. Ол кім?»  | 
			
			 
  | 
			
			 «Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?» «Агрессия. Себептері мен салдары»  | 
			
			 
  | 
		|
| 
			 ата-аналар 
 
 
 
 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Баламның болашағы» онлайн сыныптар жиналысы  | 
			
			 
  | 
			
			 | 
		||
| 
			 Суициалдық мінез-құлықтың алдын-алу бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы. 
 Міндеттері: Оқу процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру 
 
  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 Жасөспірім мінез-құлқының суицидтік бағытын зерттеу: «Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы (8-11 сынып) СБЗ (ИСН) (7,11 сынып), Мазасыздық тесті (5-6 сынып)  | 
			
			 «Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары»  | 
			
			 «Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы бойынша алдын-алу тренингтері 
 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
 Қараша-желтоқсан  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 Дәріс «Тағдыр сақшылары» вахтерлар первенция  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 
  | 
			
			 
 
 Қазан Желтоқсан  | 
		|
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Тағдыр сақшылары» первенция  | 
			
			 
  | 
			
			 Жыл бойы Қыркүйек  | 
		||
| 
			 СӨС қалыптастыру бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы. Жыныстық тәрбие мен зорлық-зомбылықтың алдын-алу 
 Міндеттері: Денсаулықты ең маңызды құндылық ретінде ұсыну.  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 
  | 
			
			 «Төтенше жағдайдағы мінез-құлық» сабағы 1-3 с. 
 
  | 
			
			 «Салауатты өмір салты» сабағы 4-7 с. 
  | 
			
			 «Нашақорлықтың, алкоголизмнің, темекі шегудің алдын-алу» сабағы 8-9 с. 
  | 
			
			 
 
 
 
 
 Сәуір Мамыр  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 «Сіздің балаңыз қандай ?» Кеңес беру 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		|||
| 
			 
 
 ОЖСБ/ ҰБТ қорытынды аттестацияға оқушылардың дайындығын психологиялық қолдау бағдарламасы 
 Міндеттері: Жоғары сынып оқушыларының алдағы емтихандарға қатысты алаңдаушылығын азайту, олардың қабілеттеріне сенімділікті арттыру  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 
 
  | 
			
			 
  | 
			
			 Тренинг «Табысқа жетер жол»  | 
			
			 
 
 
  | 
			
			 
 
 
 
 2 жарты жылдық 
  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 
 «ҰБТ-ға дайындық пен сәтті тапсырудағы психологиялық жайлылық» 
 
  | 
			
			 Дөңгелек үстел «Психолог кеңесі»  | 
		|||
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамасы Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезіндегі стресстің алдын-алу» психологиялық-педагогикалық дәрісі  | 
		|||
| 
			 Ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы 
 Міндеттері: мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік бейімделуіне ықпал ету, олардың психологиялық кедергілерін жою  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Көмекші» бағдарлама сұраныс бойынша  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 
 
 
 
 
 
 Жыл бойы  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 «Дағдарыс және оны жеңу жолдары»  | 
			
			 
  | 
			
			 Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мәліметтер қорын толықтыру (ЗПР, үйде оқитын мүгедек балалар, оқымайтын мүгедек балалар) ПМПК ынтымақтастық  | 
		||
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 
  | 
			
			 Ерекше назарды қажет ететін оқушылардң ата – аналарымен байланыс  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||
| 
			 Оқудағы қиындықтары бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы 
 Міндеттері: Оқушыларға оқу қиындықтарын жеңуге көмектесу  | 
			
			 оқушылар  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар «Миға арналған кинезиологиялық жаттығулар» бағдарламасы 5-9 сынып «Оқуды үйрену» 1-9 сынып  | 
			
			 
  | 
			
			 
 
 Жыл бойы  | 
		
| 
			 педагогтар  | 
			
			 
  | 
			
			 «Балалардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқушылармен қарым-қатынас»  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||
| 
			 ата-аналар 
  | 
			
			 
  | 
			
			 «Махаббат педагогикасы» «Баланың жеке қабілеттері мен бейімділігі» «Психофизиологиялық жетілу» ата-аналарға арналған жадынама (сыныптар жиналысы)  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		||