Психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаттары:
Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуал туғызу және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
Қ ызметтің негізгі мазмұны. Міндеттер |
Контингент |
Қызмет бағыты |
Өткізу мерзімі |
|||
Психодиагностика |
Кеңес беру және ағарту |
Түзету және дамыту |
Алдын-алу |
|||
Бейімделу кезеңі үрдісін психологиялық қолдау бағдарламасы (1, 5, 10 сыныптар)
Міндеттері: Бар немесе ықтимал дезадаптацияны анықтау үшін, балалардың 1,5,10-сыныптарда оқуға дайындығын анықтау, |
оқушылар |
1.Бейімделу үрдісін диагностикалау «Градусник», «Краски», «күн, бұлт, жаңбыр», «Мектепте маған не ұнайды» «Екі үй» проективті тест әдістемелері, Керн- Йирасек әдістемесі - 2. 5 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Дж.Морено Социометриялық зерттеулер. Мектептегі мазасыздық Филипс. «Оқу мотивациясы» Н.Г.Лусканова. «Отбасы гүл бейнесінде» проективті тест. «Клякса» әдістемесі
3. 9 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Құндылық бағдарын анықтау, социометрия
|
Диагностика нәтижесі бойынша әңгіме жүргізу 1,5,9с.
|
Түзету жаттығулары «Мектеп өміріне кіріспе» 1-сынып
Әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру бойынша тренинг «Орта мектептегі өзгерістер» 5-сынып
10-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған алдын-алу сабақтары |
Оқушы карталарын толтыру |
Қыркүйек-қазан
Қазан-қараша
Қараша |
педагогтар |
|
«Өз балаңа үлгі бол!» 1 сынып ата – аналары (брашура). 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуде ата ананың көмегі (ата – аналар чатына слайд салу). «Өмір сақшылары» первенция |
Сынып жетекшілерге арналған тренинг «жыл басының басталуы» |
1,5,9 с. ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу «Оқушы мотивациясы - сәтті білім алудың басты шарты» 1,5 сынып оқушыларының бейімделуі туралы ұстаздарға ақпарат беру. |
1 жартыжылдық |
|
ата-аналар
|
|
|
||||
Бейіналды дайындық және бейіндік оқыту бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Шешім қабылдау дағдыларын дамыту: мамандық таңдау және оны алу жолдары, емтихан тапсыру және жұмысқа орналасу. |
оқушылар |
1.Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДС) Е.А.Климов 2. Кәсіби таңдау түрткілерін анықтауға арналған сауалнама 3. Белгілі қызметке қызығушылық пен бейімділікті анықтау диагностикасы «Қызығушылық картасы» Голомшток
|
Кәсіби әңгіме «Біз және мамандық әлемі» 9 с.
Кәсіби әңгіме «Мен өз өмірімді өзім құрамын» 9 с.
|
Кәсіби тренинг «Мамандық білгірлер клубы» 9 с. Кәсіби тренинг «Мамандық таңдау сабақтары» 9с.
|
Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат
|
2 жартыжылдық
|
педагогтар |
|
|
|
Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат Кеңес беру «Мамандық таңдау-жауапты іс» 9 с.
|
||
ата-аналар
|
|
|
|
|||
Дарынды балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Дарынды оқушыларға олардың танымдық, коммуникативті, ұйымдастырушылық, әлеуметтік және нақты мүмкіндіктері мен қабілеттерін дамытуға психологиялық көмек көрсету |
оқушылар |
Мен өзімді қалай көремін (А. И. Савенков) Оқушылардың өзін-өзі бағалау әдістемесі |
|
Тренинг «Өз – өзіңе сенімді бол!» |
|
Желтоқсан-қаңтар |
педагогтар |
|
«Мұғалім - оқушы көзімен» сауалнама» |
|
Кеңес беру «Дарындылық дегеніміз не?»
|
||
ата-аналар
|
|
|
|
|||
Асоциалды және «тәуекел тобындағы» балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы.
Міндеттері: Қоғамдағы балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету.
|
оқушылар |
Тұлғаның мінез-құлық ерекшеліктері
Тұлғаның дезадаптация себептерін диагностикалау
|
|
«Ерекше назадрағы» және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Мен кіммін?» тренинг
«Менің таңдауым - салауатты өмір салты» бағдарламасы бойынша психобелсенді заттарды қолданатын оқушылармен тренинг |
«Мен өмірге құштармын» «Агрессивтілік, сенімсіздік және өзіне сенімділік» «Жауапты мінез-құлық дегеніміз не?»
|
|
педагогтар |
|
Кеңес беру «Қиын өмірлік жағдайдағы балалар» «Жасөспірімнің психологиялық сипаттамасы» «Қиын бала. Ол кім?» |
|
«Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?» «Агрессия. Себептері мен салдары» |
|
|
ата-аналар
|
|
«Баламның болашағы» онлайн сыныптар жиналысы |
|
|
||
Суициалдық мінез-құлықтың алдын-алу бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы.
Міндеттері: Оқу процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру
|
оқушылар |
Жасөспірім мінез-құлқының суицидтік бағытын зерттеу: «Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы (8-11 сынып) СБЗ (ИСН) (7,11 сынып), Мазасыздық тесті (5-6 сынып) |
«Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары» |
«Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы бойынша алдын-алу тренингтері
|
|
Қараша-желтоқсан |
педагогтар |
|
Дәріс «Тағдыр сақшылары» вахтерлар первенция |
|
|
Қазан Желтоқсан |
|
ата-аналар
|
|
«Тағдыр сақшылары» первенция |
|
Жыл бойы Қыркүйек |
||
СӨС қалыптастыру бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы. Жыныстық тәрбие мен зорлық-зомбылықтың алдын-алу
Міндеттері: Денсаулықты ең маңызды құндылық ретінде ұсыну. |
оқушылар |
|
«Төтенше жағдайдағы мінез-құлық» сабағы 1-3 с.
|
«Салауатты өмір салты» сабағы 4-7 с.
|
«Нашақорлықтың, алкоголизмнің, темекі шегудің алдын-алу» сабағы 8-9 с.
|
Сәуір Мамыр |
педагогтар |
|
|
|
|
||
ата-аналар
|
«Сіздің балаңыз қандай ?» Кеңес беру
|
|
|
|||
ОЖСБ/ ҰБТ қорытынды аттестацияға оқушылардың дайындығын психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Жоғары сынып оқушыларының алдағы емтихандарға қатысты алаңдаушылығын азайту, олардың қабілеттеріне сенімділікті арттыру |
оқушылар |
|
|
Тренинг «Табысқа жетер жол» |
|
2 жарты жылдық
|
педагогтар |
|
«ҰБТ-ға дайындық пен сәтті тапсырудағы психологиялық жайлылық»
|
Дөңгелек үстел «Психолог кеңесі» |
|||
ата-аналар
|
|
|
«Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамасы Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезіндегі стресстің алдын-алу» психологиялық-педагогикалық дәрісі |
|||
Ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік бейімделуіне ықпал ету, олардың психологиялық кедергілерін жою |
оқушылар |
|
|
«Көмекші» бағдарлама сұраныс бойынша |
|
Жыл бойы |
педагогтар |
|
«Дағдарыс және оны жеңу жолдары» |
|
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мәліметтер қорын толықтыру (ЗПР, үйде оқитын мүгедек балалар, оқымайтын мүгедек балалар) ПМПК ынтымақтастық |
||
ата-аналар
|
|
Ерекше назарды қажет ететін оқушылардң ата – аналарымен байланыс |
|
|
||
Оқудағы қиындықтары бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Оқушыларға оқу қиындықтарын жеңуге көмектесу |
оқушылар |
|
|
«Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар «Миға арналған кинезиологиялық жаттығулар» бағдарламасы 5-9 сынып «Оқуды үйрену» 1-9 сынып |
|
Жыл бойы |
педагогтар |
|
«Балалардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқушылармен қарым-қатынас» |
|
|
||
ата-аналар
|
|
«Махаббат педагогикасы» «Баланың жеке қабілеттері мен бейімділігі» «Психофизиологиялық жетілу» ата-аналарға арналған жадынама (сыныптар жиналысы) |
|
|