Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Өзен ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Озен отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"​

СоцСети

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

гуманитарлық ӘБ есебі

09.01.2020

 

Өзен жалпы білім беретін орта мектеп КММ

 

 

 

 

 

 

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт мұғалімдерінің пән бойынша жарты жылдық қорытынды есебі

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдістемелік бірлестік жетекшісі: Жагслаг Гүлмайра

 

 

 

 

 

2019-2020 оқу жылы

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт әдістемелік бірлестіктің проблемалық тақырыбы: «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында қоғамдық-гуманитарлық пәндерді оқытудың инновациялық процесін енгізу».

Мақсаты:

    1. Білім беру барысында оқытудың жаңа технологияларын тиімді әрі дұрыс пайдалану;

    2. Оқушылардың тіл байлығын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылыққа баулу;

    3. Рухани адамгершілікке, патриоттыққа тәрбиелеу.

Міндеті:

    - оқу әрекеттерінің негізгі дағдыларын қалыптастыру;

    - оқушылардың оқуға деген қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жеке тұлғасын дамыту;

    - өзіне және айналасындағыларға оң қарым-қатынас жасай алуға, адамгершілік пен эстетикалық сезімдерге тәрбиелеу.

 

Қоғамдық-гуманитарлық пәндер апталықтарының жоспары:

 

Пән атауы

Мерзімі

Мұғалім

Тақырыптары

Қазақ тілі

18.11.-23.11

Айткожина А.Д.

 

Жагслаг Г.

 

Хабал А.

«Өлең сөздің патщасы, сөз сарасы» өлеңі, 6-сынып

«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы», 7-сынып

Орыс тілі

25.11.-29.11

Мустафина К.М.

«§ 30-31 ЧТО ТАКОЕ ЗОЖ», 7-класс               

Ағылшын тілі

02.12.-06.12

Айтенова Р.К.

«Looking at the future and the environment», 7-cынып 

Қазақстан тарихы

09.12.-14.12

Оралов Ш.М.

ХХ ғасырдың 20-30 жылдардындағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы

Өзін-өзі тану

13.01.-17.01

Ахметжанова З.Т.

«Өз мұратыңа жету», 8-сынып

Ән-күй

13.01.-17.01

Коктиева Ж.А.

«Ән көңілдің ажары», 5-сынып

Көркем еңбек

20.01.-24.01

Жагслаг Г.

 

Сұлтан Е.С.

«Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру», 5-сынып

«Материалдарды өңдеу.Бұйымды дайындау», 8-сынып

 

 

 

 

Қоғамдық-гуманитарлық бағыт мұғалімдерінің оқушыларды сайыстарға қатыстыруы

Сайыс атауы

Оқушының аты-жөні

Нәтижесі

Жетекші мұғалім

1

«Ойзерек» қашықтық интеллектуалдық сайысы

Орынбай Әдия

8-сынып

1-орын

Хабал А.

2

Аудандық пәндік олимпиада

-

-

-

 

«Қазақстан халқының тілдері күні» мерекесіне орай 2019 жылғы 5-18 қыркүйек аралығында өткізілген онкүндік есебі

1

Қазақстан Республикасы Халқының Тілдері күні мерекесінің салтанатты ашылуын өткізу

05.09.19

Жагслаг Г.

2

«Ахмет Байтұрсынұлы –қазақ әліпбиінің негізін қалаушы» атты тақырыптық ашық сабақтар өткізу

05.09.19

Хабал А.

Жагслаг Г.

 

 

3

«Абай- дана, Абай-дара қазақта» 9-11 сыныптар оқушылары арасында латын қарпінде эссе жазу

 

11.09.19

Хабал А.

 

4

«Әнді сүйсең, менше сүй!» атты әдеби сазды кеш

 

13.09.19

Жагслаг Г.

5

Фариза Оңғарсынованың 80 жылдық мерейтойына орай оқушы жастар арасында мәнерлеп оқу сайысын өткізу

14.09.19

Айткожина А.Д.

 

6

«Жаңа әліпби-жаңа өмір бастауы» тақырыбында эссе жазу

16.09.19

Жагслаг Г.

7

Қазақстан халқының Тілдері күні мерекесіне орай өткізілген он күндіктің жабылу салтанаты

18.09.19

 

 

 

      Мен қоғамдық-гуманитарлық бағыттың әдістеме бірлестік жетекшісі ретінде бірнеше ашық сабақтарға қатыстым:

      1. Атап айтатын болсам, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Айткожина Әсемгүл Дүйсенбаевана қазақ әдебиетінен, 6-сынып оқушыларының қатысуымен, күнтізбелік тақырыптық жоспарға сай,  «Өлең сөздің паташсы, сөз сарасы» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабаққа мектеп директоры, оқу ісінің меңгерушісі және басқа да пән мұғалімдері қатысты.

       Сабақ барысы оқушыларды топқа бөліп, шаттық шеңберіне тұрғызып, бір-біріне жағымды көңіл-күй, сәттілік тілеумен басталды. Бұл оқушылардың сабаққа деген ынтасын, қызығушылығын оятудың бір жолы деп білемін. Ары қарай психологиялық ахуал тудыра отырып, оқушылардың сабаққа зейінін аудара білді. Ашық сабақ барысында «Топқа бөлу», «Венн диаграммасы», «БББ кестесі», «Ыстық орындық», «Сатылай кешенді талдау», «Бір ауыз сөз» сияқты көптеген әдіс-тәсілдерді пайдаланды.  Оқушылар сабаққа белсенді қатысып, өздерін жан-жақты көрсете білді және өз ойларын ашық, еркін түрде жеткізе білді. Ашық сабақ соңында әріптестер тарапынан түрлі пікірлер айтылып, алғыс білдірді. Оқу ісінің меңгерушісі сабақ мақсатына, жоспарына, өтілу барысына, оқушылардың сабаққа қатысуына, мұғалімнің іс-әрекетіне, қолданылған әдіс-тәсілдеріне сай ескертулер мен толықтырулар жасап, қорытындылады.

         2. Тарих пәнінің мұғалімі Оралов Шынболат Маратович тарих пәнінен, 9-сынып оқушыларының қатысуымен, күнтізбелік тақырыптық жоспарға сай,  «ХХ ғасырдың 20-30 жылдардындағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабаққа мектеп директоры, оқу ісінің меңгерушісі және басқа да пән мұғалімдері қатысты.

       Сабақ барысы оқушыларды топқа бөліп, шаттық шеңберіне тұрғызып, бір-біріне жағымды көңіл-күй, сәттілік тілеумен басталды. Бұл оқушылардың сабаққа деген ынтасын, қызығушылығын оятудың бір жолы деп білемін. Ары қарай психологиялық ахуал тудыра отырып, оқушылардың сабаққа зейінін аудара білді. Ашық сабақ барысында «Топқа бөлу», «Бейнежазба», «СТО» технологиясы, «Жалғасын тап» сияқты әдіс-тәсілдерді пайдаланды.  Оқушылар сабаққа белсенді қатысып, өздерін жан-жақты көрсете білді және өз ойларын ашық, еркін түрде жеткізе білді. Ашық сабақ соңында әріптестер тарапынан түрлі пікірлер айтылып, алғыс білдірді. Оқу ісінің меңгерушісі сабақ мақсатына, жоспарына, өтілу барысына, оқушылардың сабаққа қатысуына, мұғалімнің іс-әрекетіне, қолданылған әдіс-тәсілдеріне сай ескертулер мен толықтырулар жасап, қорытындылады.

3. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мустафина Кымбат Мулькеевна орыс тілінен, 7-сынып оқушыларының қатысуымен, күнтізбелік тақырыптық жоспарға сай, «Что такое ЗОЖ» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабаққа мектеп директоры, оқу ісінің меңгерушісі және басқа да пән мұғалімдері қатысты.

       Сабақ барысы оқушыларды топқа бөліп, шаттық шеңберіне тұрғызып, бір-біріне жағымды көңіл-күй, сәттілік тілеумен басталды. Бұл оқушылардың сабаққа деген ынтасын, қызығушылығын оятудың бір жолы деп білемін. Ары қарай психологиялық ахуал тудыра отырып, оқушылардың сабаққа зейінін аудара білді. Ашық сабақ барысында «Солнечный зайчик», стратегия «Клубочек мудрости», «Заполнение «слепой» таблицы», «Работа по тексту», «Физкультурная минутка», «Три М», сияқты көптеген әдіс-тәсілдерді пайдаланды.  Оқушылар сабаққа белсенді қатысып, өздерін жан-жақты көрсете білді және өз ойларын ашық, еркін түрде жеткізе білді. Ашық сабақ соңында әріптестер тарапынан түрлі пікірлер айтылып, алғыс білдірді. Оқу ісінің меңгерушісі сабақ мақсатына, жоспарына, өтілу барысына, оқушылардың сабаққа қатысуына, мұғалімнің іс-әрекетіне, қолданылған әдіс-тәсілдеріне сай ескертулер мен толықтырулар жасап, қорытындылады.

 

 

 

 

Ашық сабақ жоспарлары

Абай Құнанбайұлы «Өлең- сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңдері.

Мақсаты:

Тақырып жайлы  түсініктері қалыптасады, тақырыпты  түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығы артады

 

Өлең шумақтары арқылы топқа бөлу

Қайталау –білім анасы.

  1. Майлықожа қай жерде дүниеге келген? 
    (Қазiргi Оңт. Қаз. Обл.Отырар ауданының Қожатоғай ауылында) 
    2. Туған жылы? (1835) 
    3. Қашан қайтыс болған? (1898) 
    4. Неше жасында әкесінен айрылған? (14) 
    5. Білімі қандай? (Ауыл молласынан сауат ашып, ескіше хат таныған) 
    6. Ұрпақтарының аттары? (Ұлдары Асан, Жолбарыс, Исабек әке жолын қуған 
    7. Кімдермен айтысқан?( Сүйiнбай, Мәделқожа Жүсіпқожаұлы, Күдеріқожа, Құлыншақ, Айман-Гүлханым, Ұлбике, қырғыз ақыны Жаныстармен)  

       Ақынның жастарға берген ақылы: Халық ісіне тарылып тоқталма, сабырлы бол, сөз берілсе сөйле, ақылды бол, талапты бол, білімді бол,еңбеқор бол

 

Венн диаграммасы

IMG-20181129-WA0017

 

«Асыл сөзді іздесең,

Абайды оқы, ерінбе!

Адамдықты  көздесең,

Жаттап тоқы көңілге!» - деп ақын Сұлтанмахмұт айтқандай,  Абай- туған халқының, болашақ ұрпақтың өнегелі  тәрбиешісі,  ана тіліміздің, қазақ поэзиясының гүлденуіне зор үлес қосқан қамқоршысы, сөз зергері. Олай болса ,  Абай өмір сүрген  кезеңге  көз жіберейік.

БББ кестесі

Абай ХІХ ғасырдағы қазақтың данышпан, суреткер ақыны, өз ұрпағын өнер - білімге үндеген ойлы ағартушы екендігін түсіндіру.
1845 - 1904 жылдарда өмір сүрген, қазақ әдебиетінің атасы, қазақтың Ұлы ақыны Шығыс Қазақстан облысы, Шыңғыстау бөктерінде дүниеге келген. Әжесі Зере, анасы Ұлжан. Табиғат лирикасына байланысты өлеңдер жазған, сазгер, аудармашы (араб, парсы, түрік, орыс ақындарының шығармасын аударған)
Абай тегі: 1. КішІк 2. Әйтек 3. Олжай 4. Қайдос 5. Ырғызбай 6. Өскенбай 7. Құнанбай

Ыстық орындық

«Өлең — сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі

    Ақын өлеңін «сөйлейтін қалам» мәнерлеп оқиды

 

Сөздік жұмыс

  • Аят(арабша)-Мұхаммед пайғамбардың сөзі    
  • Құтпа(арабша)-уағыз оқу ,сөйлеу
  • Мүнәжат (арабша)-Аллаға жалбарыну, мақтау сөз айту

         Бәйіт (арабша) -өлеңсымал-өлең секілді

 

Сергіту сәті Ақынның сүйікті ойыны қандай?

Сатылай кешенді талдау

 

  • Шығарма аты:
  • Авторы:
  • Тақырыбы(идеясы):
  • Жанры:
  • Шумақ :
  • Тармақ:
  • Бунақ саны:
  • Буын саны:

          Ұйқас түрі:

 

Болмасаң да ұқсап бақ

Шығармашылық тапсырма

 

 1 топ «Ұлы ақын» атты Абай ақынға арнау өлең.

 2 топ Шағын шығарма.

 3 топ  Ойтолғау жазу.

IMG-20181201-WA0039

 

 

 

Бағалау

Бір ауыз сөз

  • Ұнады
  • Пайдалы
  • Қажет
  • Білдім
  • Үйрендім
  • Қызықтым
  • Ұмтылдым

            Есте сақтадым

 

Қорытынды сөз Н. Назарбаев

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бөлім: Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер

Пән мұғалімі: Оралов Ш.М.

 

2-тоқсан

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 9

Мерзімі:

Сабақ тақырыбы:

ХХ ғасырдың 20-30 жылдардындағы қазақ әдебиеті мен өнерінің дамуы

Оқу мақсаттары

8.2.2.4 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқының әлемге танытудағы роліне баға беру

8.2.2.1 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға  тигізген әсеріне баға беру

8.2.2.3 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау

Сабақтың мақсаты:

Кеңестік Қазақстан кезіндегі ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет пен өнер саласының өзгерістерін және кеңестік идеологияның ықпалымен дәстүрлі мәдениеттің құлдырау себептерін анықтайды. Кеңестік әдебиет пен өнердің қалыптасу ерекшеліктерін талдайды.

Бағалау критерийлері:

Талдау: Н.Г.Хлудовтың, Ә.Қастеевтің, Ә.Ысмайыловтың  картиналарын салыстырып, 2 айырмашылықты, 2 ортақ идеяны анықтайды.

Сыни ойлау: Музыка, кино,музыка,әдебиет, спорт салаларындағы ең маңызды өзгерістерді анықтап,  қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға береді

Бағалау; Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқының әлемге танытудағы роліне баға беру

Тарихи концепт

     Тарихи концепт (фокус): дәлел

 

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Көркемсурет, өнер, музыка, театр, опера өнері

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Берілген картиналардың айырмашылығы/ негізгі идеясы ...

Ең маңызды жетістіктер ...

Осы саланың дамуына ықпал жасаған тұлғалар ...

Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуін .... көре аламыз

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:

Оқушылардың еліміздің ұлттық дамуыжәне бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.

Зияткерлік мектептердің құндылығы:

Оқушылар бойындағы жауапкершілік, ынтымақтастық орта құру.

Пәнаралық байланыстар

Дүние жүзі тарихы, өнер

Алдыңғы білім

Оқушылар 7-8 сыныптарда оқып білген орта ғасырлардан бастап XX ғасырдың басына дейінгі Қазақ әдебиеті мен дәстүрлі өнерінің үздік туындылары, қайраткерлерін туралы білімдеріне сүйену мүмкіндіктері бар.

 

Сабақ кезеңдері

Орындалатын іс - әрекеттер

Оқыту ресурстары

Сабақтың басы

1-5 мин

 

 

 

 

Б. Ә.Қашаубаев туралы бейнесюжет көрсетіледі. Талқылау сұрақтары қойылады.

  •  

- Әміре Қашаубаевтың өнер саласындағы қызметін қалай бағалайсыз?

- Қазақ атын әлемге паш еткен осы тарихи тұлғалардың қазіргі күндегі ізбасарлары деп кімдерді атауға болады?

- Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыздар?

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен жетістік критерийлері анықталады

 

 

Сабақтың ортасы

6-8 мин

 

 

 

 

 

 

9-19 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20-30 мин

 

 

 

31-33 мин

 

 

 

 

 

 

 

34-38 мин

 

Мағынаны тану

Н.Г.Хлудовтың "Жасауыл" атты және Ә.Қастеевтің "Түрксіб", Ә.Ысмайыловтың "Қарағанды шахтасында" атты картиналарын беріп, осы туындыларда қандай идеяны байқауға болады? деген сұрақ қойылады.

Оқушы пікірі тыңдалады

Зерттеу сұрақтары:

         Қазақ әдебиеті мен өнері қандай жаңа белестерді бағындырды?

         Қазақ өнер тұлғаларының шығармашылық мұраларының қоғамдық санаға әсері қандай болды?    

Зерттеу мен талдау

Б) Оқушыларды бірнеше топтарға бөліңіз. Қазақстанда кеңестік дәуір пайда болған әдебиет пен өнер саласына қатысты ақпараттарды беріледі.

Оқушылар ақпараттардан музыка, кино, театр, бейнелеу өнері, әдебиет, спорт салаларындағы ең маңызды өзгерістерді анықтап,  қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беруге тапсырма беріледі

1-топ: Спорт 

2-топ: Музыка және опера өнері

3-топ: Бейнелеу өнері

4-топ: Театр және кино өнері

5-топ: Әдебиет

 Әр топқа тақырыпқа сәйкес таныстырылым түрін таңдауға мүмкіндік беріледі Мысалы; афиша, жарнама,  көрме,  мақала жазу т.б

Тапсырманы бағалау критерийлері:

         Қазақ өнерінің тарихын мазмұндау;

         Қазақ өнеріндегі өзгерістерді маңыздылығы бойынша талдау;

         Қайраткерлерлің шығармашылығының қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру;

 

Әдеби дерекпен жұмыс жасауда өзге де  критерийлерді ұсынуға болады.

Әр топ дайындалып болған соң, ортаға шығып жұмыстарын қорғайды

 

Интерпретация

(Д) Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлы роліне еніп, оқушылар «Сұқбат алу» әдісін пайдаланып сұрақтар қояды. Қайраткерлердің қазақ халқын әлемге танытудағы роліне баға береді.

 

Б Әміре Қашаубаевтың орындауындағы «Дудар-ай» әнін тыңдатып,  «Қазақ өнерінің жаңа белеске көтерілуі неден байқалды?»  тақырып сұрағына қорытынды ой-түйін жасатыңыз

. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010

 

Атабаев, Қамбарбек Махамбетұлы.

Қазақстан тарихының деректанулық негіздері : оқу құралы / Қ. М. Атабаев. - Алматы : Қазақ университеті, 2002.

Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра, 2010ж.

 

Әбілхан Қастеев 1 бөлім (KZ)

http://e-history.kz/kz/video/view/368#scontent 

Әміре Қашаубаев (KZ)

http://e-history.kz/kz/video/view/111#scontent

Әміре Қашаубаев

С. Сабырұлы. Қазақстан тарихы. – Алматы: Жеті жарғы, 2012.

Г.В. Кан, Н.У.Шаяхметов. Қазақстан тарихы. – Алматы: Алматыкітап, 2012.

К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.

Сабақтың соңы

39-40 мин

Рефлексия. Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Маған ... бұл болашақта қажет болады

Бұл ... қиындық туғызды

Мені ойландырған...

 

 

Бөліп оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Бағалау –

 Оқушылардың білімін қалай тексересіз

 

 

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ
Құндылықтар

 

Коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында құрылған топтар қабілеті төмен оқушыларды қабілеті жоғары оқушылардың қолдау көрсетуін меңзейді. Мұғалім талқылау үрдісі кезінде барлық оқушылардың бірегей қатысуын қадағалау тиіс.

Дәйекті дәлелдерге ғана негізделген қорытындыға жетудің мағынасының мәні, сыныптағы қабілеті төмен оқушы дәлелдерге негізделе отырып кем дегенде өзін ойын білдіре алады, ал қабілеті жоғары оқушы тәуелсіз, негізгі жауап береді. 

Сабақ барысында бақылау және талқылауды үйлестіру, топтық жұмысты әр топ кері байланыс беру арқылы ал сабақ аяқталған кезде бағаға жұмыс орындау қарастырылады.

XX ғ. 50 жж. дейін кеңестік дәуір кезіндегі қазақ өнерін  зерттеу және талдау арқылы оқушылардың бойында патриотизм, ұлтжандылық, ынтымақтастық, функционалдық сауаттылық қасиеттері қалыптастырылады.

 

Ойтолғау

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма?

Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты?

Уақыт бойынша үлгердім бе?

Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?

Бұл бөлімді сабақ бойынша ойларыңызды білдіру үшін пайдаланыңыз. Сол бағанада берілген сұрақтарға жауап беру арқылы өзіңіздің сабағыңыз жайлы пікіріңізді білдіріңіз.

Сабақ жоспар негізінде өтті. Барлық кезеңдер ескеріліп, оқушылардың білімдерін дағдылармен дамытылды.

Сабақтың мақсатына жетті.

 

Сабақтың мақсаты қол жетімді болды. Сыныптың психологиялық ахуалы жақсы, оқушылар тақырып бойынша қажетті ақпараттарды білді. Уақыт бойынша үлгердік.

 

Сабақтың қандай екі  аспектісі  жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?

1:Мағынаны тану кезеңінде оқушылар өз ойларын тексерді.

2:Топтық жұмыста оқушылар өз ойларын ашық жеткізе алды.

Қандай жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?

Зерттеу дағыдалырн дамытатын тапсырмалар арқылы сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді.

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА УРОКА: § 30-31 ЧТО ТАКОЕ ЗОЖ               

 

 

 

Школа     Озенская ОСШ

 

 

Дата:    28.11.2019

ФИО учителя   Мустафина К.М.

 

 

Класс 7

Количество присутствующих

Количество отсутствующих

 

 

Цели обучения, которые необходимо достичь на данном уроке

С2 7.1.2.1-понимать значение слов учебно-образовательной тематики.

С5 7.1.5.1-прогнозировать содержание по заголовку или началу текста

Г4 7.2.4.1-создавать аргументированное высказывание (рассуждение с элементами описания и/или повествования) на основе личных впечатлений и наблюдений.

Г6 7.2.6.1-оценивать высказывание (монолог/диалог), основанное на личных впечатлениях/наблюдениях

Ч4 7.3.4.1-использовать виды чтения, включая поисковое

П3 7.4.3.1-представлять информацию в виде иллюстраций, сюжетных рисунков, комиксов, с использованием ИКТ

ИЕЯ2 7.5.2.1-использовать простые осложнённые вводными конструкциями, однородными членами предложения

 

 

 

 

Ожидаемый результат

Все учащиеся смогут:

Сравнивать тексты; отличить диалогическую речь от монологической речи; правильно употреблять существительные с прилагательными;передавать события, соблюдая последовательность;

называть слова одним словом или сочетанием; находить в предложении вводные слова;

 

 

Большинство учащихся будут уметь:

представлять информацию в виде таблицы, схемы ;

составлять постер  на заданную тему;

 

 

Некоторые учащиеся смогут:

составлять диалог,опираясь на текст;

находить в тексте художественно-изобразительные средства, создавать аргументированное высказывание на основе личных впечатлений и наблюдений.

 

 

Языковая цель

 

Учащиеся могут:

- строить речь логично и последовательно, демонстрируя нормы устной и письменной речи

Ключевые слова и фразы: конкретные, вещественные, отвлеченные, собирательные, здоровый образ жизни, положительные эмоции.

Используемый язык для диалога/письма на уроке:

русский.

Вопросы для обсуждения: Что изучает раздел науки о языке морфология? Почему забота о здоровье требует постоянных усилий?

 

 

Предыдущее обучение

 

Этот раздел построен на знаниях и навыках, приобретенных в предыдущих классах, в том числе на тех, которые направлены на восприятие и оценку аудио материалов, на анализ текста, на формирование грамотности речи.

 

 

План

 

 

Планируемые сроки

Планируемые действия

Ресурсы

 

 

0–2 мин

I. Организационный момент.

Создание коллаборативной среды.

Для создания психологической атмосферы проводит игру «Солнечный зайчик».

- Ребята, возьмитесь за руки и улыбнитесь друг другу.  Скажите, что вы сейчас почувствовали?

- Я надеюсь, что это ощущение вы сохраните до конца урока.

Учебник.

 

 

 

 

Начало урока

 

 

 

 

II. Актуализация знаний.

К На доске рисунок, учащиеся расшифровывают слово ЗОЖ.

Как вы думаете, о чём пойдет речь на данном уроке.

(Деятельность учащихся) К Учащиеся определяют тему урока.

 

https://i.mycdn.me/image?t=52&bid=418722386776&id=418722386776&plc=WEB&tkn=*-MNvFxx-LglYVAzwcLP29Tkah-s

III. Изучение нового материала.

К. Стратегия «Клубочек мудрости» (на столе клубочек, распутываешь клубочек и говоришь все что ты проходил на прошлом уроке, потом опять запутываешь).

Деятельность учащихся) К Учащиеся рассказывают о морфологических признаках существительного.

К Приём «Заполнение «слепой» таблицы»

К (Деятельность учащихся) Учащиеся заполняют таблицу, распределяя существительные по группам:

конкретные, вещественные, отвлечённые, собирательные.

К Упр. 166 Прочитайте. Выпишите существительные в начальной форме (ед. ч., И. п.). К какой группе они относятся? Определите склонение.

Упр. 167 Прочитайте пословицы и поговорки, соблюдая правильную интонацию. Какой общей темой они объединены? Спишите их, вставляя пропущенные буквы. К каким группам по значению относятся выделенные существительные?

Учебник

рисунок

 

презентация

 

 

 

 

таблица

 

 

Середина урока

 

IV. Освоение изученного материала.

К Работа по тексту

1. Чтение текста Упр. 168

2. Выразительное чтение стихотворения Упр. 169

3. Работа в группах

Физкультурная минутка

V. Закрепление изученного материала.

К.П.

1.Диктант. Упр. 170

2. Составление синквейна к слову режим.

3. С помощью Интернета (поиск в Google) подготовьте галерею иллюстраций по летним и зимним видам спорта и проведите презентацию в классе.

К.П. Ученики выполняют задания, проводят взаимооценивание  стратегия «2 звезды и 1 пожелание».

Учебник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конец урока

Домашнее задание.

Для самостоятельного изучения предлагается «УС».

Рефлексия

Приём «Три М»

Учащимся предлагается назвать три момента, которые у них получились хорошо в процессе урока, и предложить одно действие, которое улучшит их работу на следующем уроке.

 

 

 

 

Дополнительная информация

 

Дифференциация

Как вы планируете поддерживать учащихся

Оценивание

Как вы планируете увидеть приобретенные знания учащихся

Межпредметные связи

Соблюдение СанПиН

ИКТ компетентность

Связи с ценностями

 

-Детям можно предложить тексты для чтения разного уровня сложности.                    -Детям, допускающим отклонения от каллиграфических норм, можно предложить дополнительный рабочий лист.                                             -Детям, которые работают в высоком темпе, можно предложить дополнительные задания.

Наблюдение учителя в ходе реализации приема «Одна минута».

Взаимооценивание

стратегия «2 звезды и 1 пожелание».

 

После выполнения дифференцированного задания по вариантам (чтение и анализ текста) учитель оценивает выполненные работы на основе дескрипторов.

Физкультурная минутка.

Ветер дует нам в лицо.
Закачалось деревцо.
Ветер тише, тише, тише.
Деревцо всё выше, выше

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күні:21.11.2019

Мұғалімнің аты  жөні: Жагслаг Гүлмайра

Сабақтың тақырыбы

Сүйінбай Аронұлы. Сүйінбайдың Қатағанмен  айтысы

Сынып : 7 «А»

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

 

7.Т/Ж1. Сүйінбай Аронұлының шығармашылық өмірімен танысу.Ақын шығармаларының тақырыбы, айтыс өнеріндегі орны туралы оқушылар білімдерін кеңейту, толықтыру. «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы» сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.Т/Ж2. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығамашылығы туралы біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: Сүйінбай ақынның айтыскерлік қырын танып  - біледі, тақырыпқа қатысты болжам жасай алады;

Кейбір оқушылар: Тақырып бойынша өз болжамын шығармашылық  тұрғыда жеткізе алады.

 

Жетістік критерийлері

Ақпаратты іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын атқарады.

Тілдік максат

Негізгі сөздер мен тіркестер: айтыс өнері, ру –тайпа, қазақ елі, қырғыз елі.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: біздің ойымызша, біз келтірген дәйектемелер.

Алдыңғы оқу

Бүгінгі және болашақтағы Қазақстанның келбеті туралы өз ойларын айта алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар / ескертпелерді де жазыңыз/

Ресурстар

Басталуы

 «Сәлеметсің бе?» тренингі.

Топқа бөлу. «Ө» , «Н», «Е», «Р» әріптері арқылы төрт топқа бөлінеді.

Ойтүрткі .

1. Қолдарыңдағы әріптерді біріктіргенде қандай сөз шықты?

2. Мына бейнероликтен өнердің қай түрін көріп отырсыңдар?

( бейнеролик көрсетіледі)

  1. Мына суреттен қай ақынды көріп тұрмыз?

 

Ақын суреті, әріптер бейнеленген таратпа қағаздар,

Ортасы

Топтық жұмыс«Оқы. Бірік. Бөліс»

1- топ. Сүйінбай Аронұлының өміріне шолу жасайды.

2- топ. Ақынның шығармашылығына тоқталады.

3- топ. Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы туралы әңгімелейді.

4- топ. Айтыс туралы ғылыми тұрғыдан  мәлімет береді.

Дескриптор:

  • Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығы туралы біледі;
  • Қырғыз ақыны Қатағанмен айтысында көтерілген мәселелерді талдай алады;
  • Сүйінбай мен Қатаған айтысын ғылыми тұрғыдан дереккөздер арқылы талдай алады.

«Түртіп алу» әдісі бойынша «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысының»  сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

1- топ.  Мәтіннен  қырғыздардың  ру, тайпаларын ,солардан шыққан атақты адамдарын шежіре ағашына теріп жазады.

2- топ. Қазақтардың ру, тайпаларын шежіре ағашына теріп жазады.

3- топ. Осы рулардан шыққан қазақтың батырларын, ұлы тұлғаларын теріп жазады.

4- топ. Айтыстың көркемдік сапасын көрсетіп тұрған  ру, тайпаларды сипаттайтын бейнелі сөздерді табады.

Дескриптор:

  • Айтыс сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.

Ой қорыту.

1. Егер Сүйінбай қазіргі  заман айтысына қатысқан болса, қандай мәселелерді тіліне тиек  еткен болар еді?

2. Бүгінгі Қазақстан  туралы не айтар еді деп ойлайсыңдар?

«Аяқталмаған ой» әдісі.

1.Сүйінбай Аронұлы...

2. Мұхтар Әуезов оны...

3. Ол қырғыз ақыны ...

4. Айтыста адамгершілік, ....

ОӘК материалдары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

постер, маркер, шежіре ағашы

Соңы

 

Рефлексия.

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім?

Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек  - бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкетай бөбек – бүгін не үйрендім?

 

Қосымша ақпарат

Саралау

 Қосымша критерийлер арқылы бағалау

Бағалау. Мадақтау сөздер: «Тамаша!», «Жарайсың!» , « Өте жақсы!» , «Керемет!»

Топпен жасалған жұмыстарды смайликтер арқылы бағаланады.

 

Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ тілі

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныпта ахуал қандай болды?

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?

Қандай екі нәрсе сабақты жаксарта алады?

Сабақ барысында мен келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін қандай факторларды білдім?

       

 

 

Просмотров: 943


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст